    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Firefox w telefonie
    Date: Wed, 17 Aug 2022 00:26:15 +0200

    Telefon steruje mi tym czego sobie nie życzę. W FF zrobiła mi się
    domyślna przeglądarka e-bay i nie mogę tego zmienic na domyślną google.
    Nadmienię, że w FF na liście nie na e-bay do wybrania, tak samo jak w
    tej komputerowej.
    Na dodatej Chmura zablokowała moje zdjęcia i musiałam jej przyzwolić,
    ale wszystko odznaczyłam jako niedostępne dla tej chmury.Jak ją
    zdezaktywować?
    Nie chcę do pomocy Xiaomi dzwonić, chociaż tam mili panowie pomocnych
    porad udzielają, ale pewnie mogą zdalnie jeszcze jakąs niespodziankę w
    telefonie wykonać. Telefon Xiaomi Redmi 9C NFC.
    Czytałam, że na ten telefon jest już Android 12, a telefon informuje
    mnie, że oprogramowanie jest aktualne. Android to jeszcze mała broszka.
    Chcę się pozbyc Chmury i tego e-bay-a jako domyślnej przeglądarki.

    --
    animka