  • 1. Data: 2010-01-14 20:56:15
    Temat: Ford Ka
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Szukam opinii nt. Forda Ka. Rocznik 2000.
    Pytalem juz Was o drozsze auto, teraz dziewczyna rozwaza cos taniego.
    Jak sie to autko ma do Seicento?

    --
    Radek Wrodarczyk

  • 2. Data: 2010-01-14 21:17:26
    Temat: Re: Ford Ka
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    RadekNet pisze:
    > Szukam opinii nt. Forda Ka. Rocznik 2000.
    > Pytalem juz Was o drozsze auto, teraz dziewczyna rozwaza cos taniego.
    > Jak sie to autko ma do Seicento?

    Kuzynka jezdzila Kaczka.
    I byla szczesliwa mogac sie pozbyc.

    Wg jej slow - NIGDY WIECEJ.

    (bez przerwy sie sypaly jakies drobiazgi, dobrze ze meza ma sprawnego
    manualnie to nie wydala majatku na mechanika)

    szwagier

  • 3. Data: 2010-01-14 21:18:17
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Szukam opinii nt. Forda Ka. Rocznik 2000.
    > Pytalem juz Was o drozsze auto, teraz dziewczyna rozwaza cos taniego.
    > Jak sie to autko ma do Seicento?

    Na pewno jest więcej miejsca dla kierowcy niż w Seicento (mam 192cm i bardzo
    dobrze do Ka pasowałem). Niezłe przyspieszenie i miło się prowadzi, ale
    jeśli dobrze kojarzę, to starsze się psują częściej niż podobne małe auta, a
    gniją jak Polonezy.
    Nie pamiętam jaki bagażnik jest w Seicento, ale w Ka bardzo mały.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 4. Data: 2010-01-14 22:23:56
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    RadekNet pisze:
    > Szukam opinii nt. Forda Ka. Rocznik 2000.
    > Pytalem juz Was o drozsze auto, teraz dziewczyna rozwaza cos taniego.
    > Jak sie to autko ma do Seicento?

    W zyciu bym nie kupil czegos takiego.
    Lepiej jakas astre I albo meganke z gazem niz padake KA ktora to w razie
    wypadku nie daje zadnej ochrony.

    Wiekszy komfort, moze nawet klima, a bezpieczenstwo jest bezcenne
    (oczywiscie biorac mozliwosci finansowe pod uwage).

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

  • 5. Data: 2010-01-14 22:38:43
    Od: "fajnefele" <f...@g...pl>

    > W zyciu bym nie kupil czegos takiego.
    > Lepiej jakas astre I albo meganke z gazem niz padake KA ktora to w razie
    > wypadku nie daje zadnej ochrony.

    Najlepiej Golfa, Golfa trójkę w tedeji, z napisem Bon Jovi z boku.
    Jest powszechnie wiadomo ,ze Ka bedzie wygodniejsze od malucha, meganka od
    Ka, Laguna od Meganki, a Audi A8 od Laguny. I kazde coraz bezpieczniejsze.
    Ale niektorym podoba sie Ka, Twingo, Mini, maja fantazje i chca miec
    samochod do miasta. Co by bylo jakby caly swiat jezdzil Astrami i Golfami..
    bleee

    Ka ktory byl w rodzinie jedyne co zrobil to po 170kkm wywial uszczelke
    pod glowica, a pozatym smigal dzielnie. Ale trzeba przyznac ze nie znam
    drugiego autka tak regularnie serwisowanego. Dbane bylo.

  • 6. Data: 2010-01-15 07:22:19
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik RadekNet napisał:
    > Szukam opinii nt. Forda Ka. Rocznik 2000.
    > Pytalem juz Was o drozsze auto, teraz dziewczyna rozwaza cos taniego.
    > Jak sie to autko ma do Seicento?

    Bede stronnniczy ale kup jej "zabe" - Twingo. Auto proste jak budowa
    cepa, duzo miejsca w srodku, spory bagaznik jak na te klase
    aut(przesuwany), nie gnije a ewentualne naprawy sa bardzo tanie i nie
    pali duzo nawet jezdzac po aglomeracji slaskiej. Oczywiscie ma swoje
    przypadlosci jak kazdy model ale to glownie pierdoly. Jesli trafisz auto
    z pierwszych rak to bedziesz zadowolony. Ford Ka to jezdzaca ruda, to
    tylko kwestia czasu kiedy sie pojawi zwlaszcza na tylnej czesci nadwozia
    (okolice wlewu paliwa, klapa, blotniki i czasem podszybie z przodu),
    czesto tez slyszalem o problemach ze skrzynia biegow/drazkiem.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 7. Data: 2010-01-15 10:32:22
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    topek pisze:

> [...]
    >
    > Wiekszy komfort, moze nawet klima, a bezpieczenstwo jest bezcenne
    > (oczywiscie biorac mozliwosci finansowe pod uwage).

    A przeczytal 3 akapit mojego posta? ;)

    Dzieki wszystkim za opinie. Chyba sobie darujemy.
    Chce je cos znalezc naprawde malutkiego - do pracy ma 3 km a od
    jezdzenia mamy inne auto. Wiec SC to taki punkt wyjscia :)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk