  • 1. Data: 2010-01-14 21:07:55
    Temat: szkola rajdowa
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Witam
    Czy znacie jakies szkoly jazdy rajdowej cos na wzor:
    http://www.rallyschool.co.uk/index.asp
    Nie chodzi o wyscigi, tylko wlasnie o rajdy..

    Tak sobie mysle, ze pare godzin pod czujnym okiem madrzejszego ode mnie
    na pewno by nie zaszkodzilo....

    MarcinJM

  • 2. Data: 2010-01-14 22:14:43
    Temat: Re: szkola rajdowa
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    MarcinJM pisze:
> [...]
    > Nie chodzi o wyscigi, tylko wlasnie o rajdy..
    >
    > Tak sobie mysle, ze pare godzin pod czujnym okiem madrzejszego ode mnie

    Np. tutaj:
    http://www.rspw.waw.pl/

    Ewentualnie prywatnie dogadać się z jakimś zawodnikiem lokalnym - wielu
    z nich organizuje takie szkolenia.
    Tylko to już trzeba się w środowisku wywiedzieć który ma jakieś talenty
    edukacyjne, bo tak jak się z nimi czasami rozmawia, to wielu samochodami
    umie jeździć doskonale, ale sami nawet nie wiedzą jak to robią :)

  • 3. Data: 2010-01-14 22:57:47
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Czy znacie jakies szkoly jazdy rajdowej cos na
    wzor:http://www.rallyschool.co.uk/index.asp
    > Nie chodzi o wyscigi, tylko wlasnie o rajdy..

    Sprawdz www.alsds.eu . Nie slyszalem co prawda, zeby organizowali
    szkolenie na szutrze, ale chyba ciezko o bardziej sportowe szkolenie w
    Polsce.
    --
    Olleo

  • 4. Data: 2010-01-14 23:43:11
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 14.01.2010 MarcinJM <m...@i...pl> napisał/a:
> [...]
    > Nie chodzi o wyscigi, tylko wlasnie o rajdy..
    >
    > Tak sobie mysle, ze pare godzin pod czujnym okiem madrzejszego ode mnie

    www.alsds.eu
    www.sjs.pl

    Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net