  • 131. Data: 2022-03-17 12:13:42
    Temat: Re: Format karty SD
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-03-16 o 10:19, trybun pisze:
    > A jakiej firmy to klawiatura? Sam kupiłem niedawno podświetlaną marki
    > Dragon Breath.  Na początku miałem z nią problemy gdy była podłączona za
    > pomocą huba USB2, i żeby nie było - hub z zasilaniem własnym.. . Gasło
    > podświetlanie a później się cała zawieszała. Przełożyłam bezpośrednio do
    > gniazda USB i od tego czasu wszystko gra.

    Natec.Model Medusa2.

    --
    animka

  • 132. Data: 2022-03-17 12:18:05
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-03-16 o 10:20, trybun pisze:

    > W swoim czasie producenci żywności uszczęśliwiali klientów soją, była
    > ona w praktycznie każdym gotowym produkcie, teraz olej palmowy. Albo
    > modyfikowana skrobia kukurydziana.. Jest w 99 procent keczupów, a gdy
    > już zaznaczą że któryś nie zawiera tego paskudztwa (?) to zaraz znajduje
    > to odzwierciedlenie w wyższej cenie.

    Soja jest pomocna dla panów chcących zmienić płeć.

    --
    animka

  • 133. Data: 2022-03-17 18:23:09
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2022-03-02 o 12:15, trybun pisze:

    > Jak w Windows wymusić sformatowanie tytułowej karty?  Ani nie daja się
    > usunąć pliki które są na tej karcie ani nie można jej sformatować. Gdy
    > usuwam pliki to wszystko jest w porządku, kreator usuwania kończy pracą,
    > ikona karty pokazuje że jest pusta, ale za chwilę mignięcie i karta
    > znowu pełna.  próba formatu skutkuje tylko komunikatem - "system Windows
    > nie mógł ukończyć formatowania".

    typowe zachowanie zdechłej karty. Mam taką z rejestratora drogi.
    Wspomnienia z wakacji.

  • 134. Data: 2022-03-17 20:22:03
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 17 Mar 2022 12:18:05 +0100
    doszła do mnie wiadomość <t0v5ds$1fq0$1@gioia.aioe.org>
    od Animka <a...@t...wp.pl> :

    >Soja jest pomocna dla panów chcących zmienić płeć.

    Soja zawiera piryny trans, więc nie dziwne.
    Olej rzepakowy zawiera małe ilości perwersolu i gejolizyny,
    masło(otrzymywane z mleka) zawiera lesbiantyny i uwodorniony
    transwestytol, masło roślinne zawiera molestolizynę.
    Strach iść do sklepu.

    --
    Szwambuł Trantiputl
    Inter stercus/faeces et urinam nascimur

  • 135. Data: 2022-03-17 23:41:38
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 03/03/2022 14:04, heby wrote:

    > Na 99% wykryła lub przewidziała uszkodzenie pamięci Flash. W tej chwili
    > jest w trybie read only, abyś był w stanie ewakuować część danych, za 15
    > minut może już nie wstać.
    >
    > Myślę, że uszkodzenie pamieci flash i jakieś błedy sum kontrolnych czy
    > nawet zuzyte bloki, które za chwile padną od samego patrzenia, nie
    > powinny Cie zatrzymać na drodze oszczędzenia 3.57zł (inflacja). Używaj
    > śmiało.

    Wlasnie to sie stalo w mojej karcie micro SD co mialem ostatnie 3 lata w
    aucie w kamerce, nagrywala caly czas 1080p 60fps. Napracowala sie.
    Kamerka wykryla problem. Karta byla w trybie read-only, mozna bylo zgrac
    zawartosc (filmiki), ale zadne formatowanie, sudo dd if=/dev/zero itd
    nie bylo w stanie jej nadpisac.
    Poszla od razu w kosz, za ?4.99 kupilem nastepna i sprawa zalatwiona.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 136. Data: 2022-03-17 23:52:07
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-03-17 o 20:22, a...@p...com pisze:
> [...]
    > masło(otrzymywane z mleka) zawiera lesbiantyny i uwodorniony
    > transwestytol, masło roślinne zawiera molestolizynę.

    Hahaha Fajne :-)

    --
    animka

  • 137. Data: 2022-03-19 08:13:24
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 17.03.2022 o 12:08, Animka pisze:

    > Rozumiem, czyli można się do Ciebie zwracać różnie.

    Świadome i uporczywe tytułowanie kogoś chłopem czy babą jest zwyczajnie
    niestosowne, nie tylko w necie.

  • 138. Data: 2022-03-19 08:13:49
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 17.03.2022 o 12:18, Animka pisze:

    > Soja jest pomocna dla panów chcących zmienić płeć.

    A dla pań chcących zrobić to samo to już nie?

    Soja, a soja. Nie chodzi mi o soję jako roślinę i produkty spożywcze z
    niej, a o ten amerykański wynalazek - soję modyfikowaną genetycznie, bo
    właśnie taka króluje na polskim rynku artykułów spożywczych.

  • 139. Data: 2022-03-19 08:20:42
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 19 Mar 2022 08:13:49 +0100
    doszła do mnie wiadomość <t13vre$14mq$2@gioia.aioe.org>
    od trybun <M...@j...cb> :

> [...]
    >niej, a o ten amerykański wynalazek - soję modyfikowaną genetycznie, bo
    >właśnie taka króluje na polskim rynku artykułów spożywczych.

    Codziennie(modyfikowana genetycznie) soja, i z chłopa dziewoja.
    Amantadynka, i z chłopca dziewczynka.

  • 140. Data: 2022-03-19 08:25:18
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 17.03.2022 o 18:23, t-1 pisze:

    > typowe zachowanie zdechłej karty. Mam taką z rejestratora drogi.
    > Wspomnienia z wakacji.

    Będę musiał przejrzeć pozostałe karty, a mam ich łącznie kilkanaście,
    niektóre na dodatek są wiekowo leciwe. Do tej pory myślałem że że są
    sprawne bo zamieszczone na nich pliki są widoczne. A może się okazać że
    już nie dadzą się sformatować. Karty SD postrzegałem jako coś kompletnie
    bezawaryjnego. A pewnie to jakaś dla takich nośników typowa awaria.