  • 1. Data: 2010-02-06 15:18:45
    Temat: Foteliki - wypożyczalnia
    Od: "marthen" <m...@g...pl>

    Witam,

    Potrzebuję pożyczyć na dwa tygodnie dwa foteliki samochodowe (dzieci 4 i 6
    lat). W związku z tym zwracam się z pytaniem - czy istnieje na Górnym Śląsku
    jakaś wypożyczalnia fotelików? A może ktoś z grupowiczów ma "wyrośnięte"
    foteliki tego typu i może pożyczyć?
    --
    marthen
    A3 & MX-5

  • 2. Data: 2010-02-06 22:26:09
    Temat: Re: Foteliki - wypożyczalnia
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "marthen" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > Śląsku jakaś wypożyczalnia fotelików? A może ktoś z grupowiczów ma
    > "wyrośnięte" foteliki tego typu i może pożyczyć?

    W DC to moglbym jeden pozyczyc, ale na Slask sie nie wybieram w najblizszym
    czasie.

    --
    Axel

  • 3. Data: 2010-02-06 23:23:12
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    a kupic nie laska ?
    ja wlasnie kupilem dziadkom do autka - za 50 PLN...
    uwzywany na alledrogo ale bardzo przyzwoity...

    4842 (20100206) __________

  • 4. Data: 2010-02-07 01:54:16
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 6 Lut, 23:23, "Michal" <b...@o...pl> wrote:

    > a kupic nie laska ?

    1) Skonfiguruj NODa bo smiecisz
    2) Odpowiadaj prosze na temat
    3) Odpisuj w ten sposob aby Twoja odpowiedz podpieta byla pod post, do
    ktorego sie odnosisz.
    4) Nie wycinaj wrotki

  • 5. Data: 2010-02-07 21:47:32
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Michal" <b...@o...pl> wrote in message

    > a kupic nie laska ?
    > ja wlasnie kupilem dziadkom do autka - za 50 PLN...
    > uwzywany na alledrogo ale bardzo przyzwoity...

    Ja kupilem. Nawet dwa - do dwoch samochodow. I wcale nie uzywane, tylko
    nowe, w sklepie. A jak chciales odpowiedziec komu innemu, to nie pod moim
    postem....
    A kupowac na dwa tygodnie to zupelnie bez sensu...

    --
    Axel