  • 1. Data: 2023-07-11 22:16:46
    Temat: niusy nie chodzą z kablówki
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Niusy nie chodzą z kablówki.
    Pobieranie i wysyłanie trwa wieczność.
    dns googla 8888 8844

    www i poczta błyskawice.

    Muszę włączać hotspot w komórce żeby was poczytać.

    chcą nas wykończyć ;)

    --
    Piter

  • 2. Data: 2023-07-11 22:25:12
    Temat: Re: niusy nie chodzą z kablówki
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-07-11 o 22:16, PiteR pisze:
    > Niusy nie chodzą z kablówki.
    > Pobieranie i wysyłanie trwa wieczność.
    > dns googla 8888 8844
    >
    > www i poczta błyskawice.
    >
    > Muszę włączać hotspot w komórce żeby was poczytać.
    >
    > chcą nas wykończyć ;)

    Na chmurce z UPC?

  • 3. Data: 2023-07-12 00:36:35
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.07.2023 o 22:16, PiteR pisze:
    > Niusy nie chodzą z kablówki.
    > Pobieranie i wysyłanie trwa wieczność.
    > dns googla 8888 8844

    8.8.8.8 też nie działa?

    > chcą nas wykończyć ;)

    PiS blokuje, nie wiedziałeś?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 4. Data: 2023-07-12 10:00:35
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-07-12 o 00:36, LordBluzg(R)?? pisze:
    > PiS blokuje, nie wiedziałeś?

    Internet Twoim KFem którego nie potrafisz ujarzmić broni się przed
    zarazą debilizmu który ogarnia tylko memy.

  • 5. Data: 2023-07-12 20:08:58
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Na chmurce z UPC?

    Właśnie. Jakoś dziwnie, niektóre wyświetlają error 441 (coś nie
    tak z nagłówkiem?) i odrzuca (przez inny newsserwer bez problemu).
    Przy czym odrzuca konsekwentnie - ten post nie przejdzie i już.
    Inne posty w tym samym wątku mimo komunikatu o błędzie jednak wysyła.
    Okazyjnie przez hot spota na smartfonie (Orange) nie było problemu
    ale nie mam możliwości powtórzenia testu.

    Arek