    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Frezowanie metalu
    Date: Sat, 25 May 2013 09:57:11 +0200

    Blacha stalowa 400x400x15 mm.
    https://www.dropbox.com/s/bluq2dme3v8e1au/p%C5%82yta
    %20stalowa.jpg?v=0mcn
    http://tinyurl.com/pntjvv2
    Jest realne splanować (wystarczy zabielić) za pomocą jakiegoś frezu na
    sucho?
    Wygięta jest około 0,1 mm.
    Mam CNC, ale używane do drewna.
    https://www.dropbox.com/s/1pgljqbw0yj0335/CNC.jpg?v=
    0mcn
    http://tinyurl.com/qyglqy5
    Frez jaki mogę umocować to 8 lub 10 mm. A obroty to 20000 obr/min. Zwykła
    frezarka górnowrzecionowa. Myślałem o kamieniu ściernym na pręcie.
    Niby można zmniejszyć, ale wiadomo jak to działa. Obciążenie duże nie będzie
    to te obroty nie będą drastycznie spadać.

    Ta płyta stalowa to element osi Z do tej maszyny.

    Robert