  • 1. Data: 2010-03-02 22:21:37
    Temat: Fundacja @ motocykle.pl
    Od: Arni <n...@s...org>

    tez dostajecie spam od nich? Wiele razy prosilem zeby mnie wypisali ze
    swojej listy i mam w dupie ze zbieraja 1% na motocyklistów. Ja wiem
    gdzie swoj 1% mam oddac a swoim spamem tylko szkodzą. U mnie dostają bana.
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 2. Data: 2010-03-02 22:26:27
    Temat: Re: Fundacja @ motocykle.pl
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-03-02 23:21, Arni pisze:
    > tez dostajecie spam od nich? Wiele razy prosilem zeby mnie wypisali ze
    > swojej listy i mam w dupie ze zbieraja 1% na motocyklistów. Ja wiem
    > gdzie swoj 1% mam oddac a swoim spamem tylko szkodzą. U mnie dostają bana.
    do mnie nie pisza, ale ja nie jestem prawdziwym motocyklistom :-)

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 3. Data: 2010-03-03 08:41:14
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Arni" napisał:

    > tez dostajecie spam od nich? Wiele razy prosilem zeby mnie wypisali ze
    > swojej listy i mam w dupie ze zbieraja 1% na motocyklistów.

    *** Owszem i tez nie zareagowali na uprzejma prosbe o usuniecie mnie z listy
    mailingowej. Niby powazna fundacja a zachowanie jak u dystrubutora viagry.
    Letka zenada.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 4. Data: 2010-03-03 10:02:30
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Niby powazna fundacja a zachowanie jak u dystrubutora viagry.

    hmm ? A kto napisal ze to powazna fundacja ?

    pozdrawiam,

  • 5. Data: 2010-03-03 10:56:00
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" napisał

    > hmm ? A kto napisal ze to powazna fundacja ?

    *** To wynika z tresci maila. Chca od Ciebie szmalu- znaczy powazni ludzie.
    Niepowazni ludzie proponuja Ci np.: wydluzenie interesu o stope (kto by
    chcial miec stope na chu..u?!), albo przeslanie Ci 2,5 mln USD od pulkownika
    Mutombo (przeciez wiadomo ze i tak te kur..wy z poczty by ukradly!).

  • 6. Data: 2010-03-03 10:59:42
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Jarecki [KenLee] napisał(a):
    > (kto by
    > chcial miec stope na chu..u?!)

    Ale odciski ma sie tu i tu.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 7. Data: 2010-03-03 11:11:11
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" napisał

    > Ale odciski ma sie tu i tu.

    *** Tak naprawde to mnie niepokoi glownie skad oni ta stope pobieraja... Bo
    jak to ma byc wlasna stopa, to nie pozostaje nic innego tylko zgodnie z
    propozycja zawarta w kolejnym mailu- wydluzyc czlonka. Inaczej bedziesz sie
    przewracal na bank. Taka sprytna oferta wiazana.

  • 8. Data: 2010-03-03 11:30:39
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Jarecki [KenLee] napisał(a):
    Inaczej bedziesz sie
    > przewracal na bank.

    Ze niby wydluzony czlonek bardziej przyciaga do ziemi i sie traci
    rownowage? No nie wiem, jak jakos daje rade.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 9. Data: 2010-03-03 11:37:20
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Ze niby wydluzony czlonek bardziej przyciaga do ziemi i sie traci
    > rownowage? No nie wiem, jak jakos daje rade.

    Dajesz rade bo masz krotkiego.

    KJ i bezwględna logika.

  • 10. Data: 2010-03-03 17:28:19
    Od: "Esox" <e...@p...onet.pl>