  • 1. Data: 2010-03-02 10:32:43
    Temat: Nowe wyglądające jak stare, ale które...? ;)
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    jak w temacie a dokładniej mówiąc...

    Wciąż nieśpiesznie rozglądam się za klasycznym sprzętem nawiązującym do
    pięknej linii lat 60-70, ale now(sz)ej generacji czyli produkcji z lat
    90, myślałem o pojemności 250, ale zaczynam mieć ból głowy czy to jednak
    nie za mało, by pojechać na luzaku po PL...
    Z drugiej strony od kilkunastu lat na 4oo jeżdżę tylko Garbuskami a te
    jak wiadomo nie są demonami prędkości (z wyjątkami) ;)

    Może coś pojemności 500-600, dużo większe na pewno nie wchodzą w grę.

    Cena w granicach 9 koła (czy to w ogóle możliwe...?).

    Słabo rozeznaję się jeszcze na modelach, dlatego liczę na konkretne
    wskazówki, nawet jeśli będą trochę odbiegać cenowo, to proszę o
    przykłady, abym miał o czym myśleć...

    Coś w stylu Kawasaki W650
    http://www.classicmotorcycles.org.uk/classicbikes/cb
    _kawasaki_w650.htm

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175
    Jagermeister 1.6+kilka koników...

  • 2. Data: 2010-03-02 10:43:54
    Temat: Re: Nowe wyglądające jak stare, ale które...? ;)
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał

> [...]
    > myślałem o pojemności 250, ale zaczynam mieć ból głowy czy to jednak nie za

    Spraw sobie Inazume. To ladny i dobry motocykl. Wyglada wlasnie
    tak jak powinien wygladac prawdziwy motocykl. No...moze jeszcze
    zainteresuj sie Zephyrem, ale tym ze szprychowanymi kolami.
    A jak chcesz mieć singla to moze SR 500?, ale to juz zabytek i dla
    twardzieli raczej :)
    Pozdr

    --
    Hinek
    F650 K750 i inne..

  • 3. Data: 2010-03-02 10:49:34
    Od: falco <m...@w...pl>

    Hinek pisze:

    > A jak chcesz mieć singla to moze SR 500?, ale to juz zabytek i dla
    > twardzieli raczej :)

    Tak, znam ten sprzęt, ale choć bardzo mi się podoba, to musiałem
    zrezygnować z poszukiwań zdrowej Japonii z lat 70 czy nawet 80, bo to
    jak wygrać w Totka a jednego zabytka na 2oo już mam, dlatego szukam coś
    w stylu "nowe retro"... ;)

  • 4. Data: 2010-03-02 11:15:44
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 02 Mar 2010 11:32:43 +0100) ktos podajacy sie za falco
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    Przyjrzyj sie Suzuki GSX750 Inazuma.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 5. Data: 2010-03-02 12:14:12
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Tak, znam ten sprzęt, ale choć bardzo mi się podoba, to musiałem
    > zrezygnować z poszukiwań zdrowej Japonii z lat 70 czy nawet 80,

    sr500 była produkowana chyba do 99r

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 6. Data: 2010-03-02 13:30:35
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to jednak nie za mało, by pojechać na luzaku po PL...

    > Cena w granicach 9 koła (czy to w ogóle możliwe...?).

    Za 6999Ł to będzie taki:
    http://www.autotrader.co.uk/search/used/bikes/postco
    de/ls184ay/radius/1500/keywords/%20Kawasaki%20W650%2
    0676%20cc/sort/priceasc

    W650 jest bardzo popularną bazą do flattrackerów jest.

    > Słabo rozeznaję się jeszcze na modelach, dlatego liczę na konkretne
    > wskazówki, nawet jeśli będą trochę odbiegać cenowo, to proszę o
> [...]

    Czyli tak naprawdę szukasz czegoś co jest w stylu czegoś co jest w
    stylu. Bo Kawa miała udawać Bonneville Triumpha.
    A doradzający Ci Inazumę zapomnieli powiedzieć ile KM ma silnik z GSXa
    750.
    Choć klasyczne zawieszenie i linia motocykla ładne - zdecydowanie
    "nie" przy Twoim doświadczeniu motocyklowym. Ale mogę się mylić.

    Klasyczne zawieszenie na wahaczu dwuramiennym na dwa amortyzatory,
    okrągła lampa bez owiewki, dwie rury wydechowe i wyraźnie zarysowany
    zbiornik paliwa - tak, również moim zdaniem, tak wygląda prawdziwy
    motocykl.

    PS
    przejrzałem też pod tym kątem allegro i znalazłem takiego cudaka
    http://www.allegro.pl/item931353151_jawa_bonneville_
    special_poros_customs.html

    --
    Jasio
    vx etz

  • 7. Data: 2010-03-02 14:08:58
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-02 11:32, falco pisze:

> [...]
    >
    > Słabo rozeznaję się jeszcze na modelach, dlatego liczę na konkretne
    > wskazówki, nawet jeśli będą trochę odbiegać cenowo, to proszę o

    Jesli nowe jak stare to Kawasaki Drifter 800 :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 8. Data: 2010-03-02 14:22:12
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Kuczu pisze:

    > Jesli nowe jak stare to Kawasaki Drifter 800 :)

    Albo Triumphy (bez speed triple, street triple, daytony, tigera i ST)
    A może Enfield?;)

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 9. Data: 2010-03-02 15:04:49
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Wciąż nieśpiesznie rozglądam się za klasycznym sprzętem nawiązującym do
    > pięknej linii lat 60-70, ale now(sz)ej generacji

    kurcze, gdyby nie to:
    > Cena w granicach 9 koła (czy to w ogóle możliwe...?).

    to bym powiedzial, ze mowisz o ducati z serii sportclassic, np:
    http://www2.ducati.com/en/bikes/my2009/ModelPage.jht
    ml;jsessionid=YF1ER45R3HQ3YCRNCB2SFEYKFUIHUIV3?famil
    y=SportClassic&model=SCSPORT1000S-09

    albo krotki link:
    http://tnij.org/f1kf

    --
    pzdr:
    Ivam

    ps. wiem, ze nie pomoglem, ale piekne sa te dukaty i nie moglem sie
    powstrzymac:P

  • 10. Data: 2010-03-02 15:23:21
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-03-02 11:32, falco pisze:
    > Siema,
    >
    > jak w temacie a dokładniej mówiąc...

    rozejrzyj się za Beemką R60,R65 R80,R90,R100...klasyczne sprzęty o
    wyglądzie CZ,no i nie do zaje.. Było tego sporo więc i o ładny
    egzemplarz stosunkowo łatwo,niestety na szprychowanych kołach w 9 tys to
    już ciężej się zmieścić

    --
    Tomek
    BMW R1100S