  • 1. Data: 2010-03-02 10:20:51
    Temat: Nowa Multistrada,,,,
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Dostałem wczoraj nowy numer Bike i pomimo tego że czułem, z enowa
    Multistrada będzie mi się podobać to jak poczytałem głębiej to wiem ze
    kiedyś to będzie mój sprzęt. Oby tylko wyróżniała się nie tylko
    rozwiązaniami technicznymi i designem ale także jakością...
    Ehh, nie ma ktoś 15000 tys funtów na zbyciu?
    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 2. Data: 2010-03-02 12:05:02
    Temat: Re: Nowa Multistrada,,,,
    Od: Mad <r...@w...pl>

    On 2 Mar, 11:20, Qlfon <r...@l...pl> wrote:
> [...]
    > rozwiązaniami technicznymi i designem ale także jakością...
    > Ehh, nie ma ktoś 15000 tys funtów na zbyciu?

    moim zdaniem wygląda kozacko, silnik 150KM to naprawdę dużo, a lekkim
    terenie można zdjąć do 100 jednym kliknięciem.
    wydaje się bezkompromisowa. ciekaw kiedy pokaże się w polskich
    salonach. żeby tak jazda próbna.. :)

  • 3. Data: 2010-03-02 12:06:18
    Od: Mad <r...@w...pl>

    a kto nie widział, niech zobaczy
    http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/test_motocykli
    /Ducati_Multistrada_1200_reinkarnacja/Czarna_Multist
    rada_1200_tyl.jpg.html

  • 4. Data: 2010-03-02 12:48:35
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-03-02 13:05:02 +0100, Mad <r...@w...pl> said:

    > moim zdaniem wygląda kozacko,

    A mnie nie zachwyciła z tym kaczym ryjem, za to ładnie pokazali tylne
    koło - w końcu wykorzystywanie możłiwości estetycznych jednoramiennego
    wahacza staje się coraz bardziej popularne, a nie jak to drzewiej
    bywało - zapaskudzone tłumikiem.

    > silnik 150KM to naprawdę dużo, a lekkim
    > terenie można zdjąć do 100 jednym kliknięciem.

    Te koła 17" to raczej na baaardzo lekki teren.

    de Fresz

  • 5. Data: 2010-03-02 13:03:14
    Od: Mad <r...@w...pl>

    On 2 Mar, 13:48, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

> [...]
    > bywało - zapaskudzone tłumikiem.

    > Te koła 17" to raczej na baaardzo lekki teren.

    wydaje mi się, że konstruktorom nie chodziło o stworzenie enduro,
    raczej właśnie takiego "multi" który by sobie radził nieco lepiej na
    szutrach niż przeciętny golas. tak przynajmniej interpretuę ten
    design. plus za dynamikę i unwersalność - moim zdaniem nieco
    rozszerzoną. a może się doczekamy 19" ?

  • 6. Data: 2010-03-02 13:12:27
    Od: n...@s...com

    On Tue, 2 Mar 2010 05:03:14 -0800 (PST), Mad <r...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >szutrach niż przeciętny golas. tak przynajmniej interpretuę ten
    >design. plus za dynamikę i unwersalność - moim zdaniem nieco

    Ja tam sie nie znam na tych fikusnych nowosciach, ale nichuchu nie
    widze w tym moturze nic uniwersalnego. Raczy jakies supermoto/funbike.
    Przednie kolko w tym moturze jest IMVHO karykakuralne, ale moze lepiej
    sie dzieki niemu zachowuje na czarnym. Bo na szutry to on raczej nie
    byl pomyslany.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 7. Data: 2010-03-02 13:16:34
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-03-02 14:03:14 +0100, Mad <r...@w...pl> said:

> [...]
    > raczej właśnie takiego "multi" który by sobie radził nieco lepiej na
    > szutrach niż przeciętny golas. tak przynajmniej interpretuę ten

    Oczywiście że jest to sprzęt grający w lidze z Tigerem, Viadrem czy
    dużym V-Stromem, a nie LC8 Adv. czy Bumą Adv. Ale zdjęcie z materiałów
    prasowych z ładnym skokiem ma niby działać na wyobraźnię - ciekawi mnie
    czy po paru takich skokach sprzęt nadawał się jeszcze do powrotu na
    kołach do domu ;-)

    > plus za dynamikę i unwersalność - moim zdaniem nieco
    > rozszerzoną.

    W stosunku do poprzednich Multistrad? Raczej głównie postawili w Ducati
    na dynamikę.

    > a może się doczekamy 19" ?

    Nie sądzę. Przecież nawet w przypadku Bum i KTMów Adv. conajmniej
    połowa sprzętów nie opuszcza asfaltu. Tu chodzi bardziej o styl i
    marzenia, nie realną użyteczność.

    de Fresz

  • 8. Data: 2010-03-02 13:21:33
    Od: Mad <r...@w...pl>

    , ale nichuchu nie
    > widze w tym moturze nic uniwersalnego.[..].
    > pozdr
    > newrom

    no to czym wg ciebie jest uniwersalnosc? albo raczej czego nie mozna
    tym motocylkem (oprócz kontrowersyjnych szutrów) ?

  • 9. Data: 2010-03-02 13:21:48
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-02 13:06, Mad pisze:

    > a kto nie widział, niech zobaczy
    > http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/test_motocykli
    /Ducati_Multistrada_1200_reinkarnacja/Czarna_Multist
    rada_1200_tyl.jpg.html

    Kierunki w handbarach ? Odwazne jak na "enduro" w krzoki.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 10. Data: 2010-03-02 13:25:02
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-03-02 13:48, de Fresz pisze:

> [...]
    > koło - w końcu wykorzystywanie możłiwości estetycznych jednoramiennego
    > wahacza staje się coraz bardziej popularne, a nie jak to drzewiej bywało

    W Dukatach zawsze było odsłonięte,w poprzedniej nawet bardziej,wydech
    był pod siedzeniem,ale pyszczek ma teraz ładniejszy,co do
    czterozaworowca w tym modelu mam mieszane uczucia.

    --
    Tomek
    BMW R1100S