  • 11. Data: 2009-03-13 13:35:35
    Temat: Re: G1 Google Phone - jakieś doświadczenia?
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Telefon wytrzymuje na baterii przy normalnym użytkowaniu, to znaczy takim
    > do czego został stworzony, za krótko. Użytkując G1 cały czas mam wrażenie
    > że to prototyp do testów, już sama surowość konstrukcyjna na to

    To może by kolega zdradził tą tajemnice i napisał ile w praktyce wytrzymuje?

    JA

  • 12. Data: 2009-03-13 15:07:21
    Od: Slawek <...@...c>

    Jeremiasz pisze:

    > To może by kolega zdradził tą tajemnice i napisał ile w praktyce wytrzymuje?
    >
    > JA

    PRry intensywnym użytkowaniu jest to jeden dzień roboczy. Przy
    identycznym użytkowaniu, Omnia wytrzymuje mi 2 dni, a E71 3 dni.

    Oczywiście jeśli ktoś się przytuli do anteny BTSa i włączy raz dziennie
    ekran wyświetlacza, to telefon wytrzyma dłużej, zresztą każdy z
    wymienionym wytrzyma relatywnie dłużej. W takich wyidealizowanych
    warunkach E71 pociągnie nawet 8 dni. Ale generalnie takie telefony
    kupują ludzie aby z nich korzystać, a nie żeby leżały nietknięte palcem.

    Zresztą sposób użytkowania jest nieistotny, zawsze ktoś będzie
    udowadniał że jemu wytrzymuje XX dni. Chodziło mi raczej o praktyczne
    porównanie do innych sprzętów podobnej klasy. A tutaj już G1 wlecze się
    w ogonie stawki.

  • 13. Data: 2009-03-18 07:44:18
    Od: Szpinak <s...@g...com>

    On 12 Mar, 12:28, "Jakub Danecki" <j...@d...net> wrote:

    >         Nie bardzo rozumiem co oznacza brak GPRS? Transmisja danych pakietowych
    > w sieci GSM 2G jest i działa.

    >         Jak wszystkie HTC. Ale w odróżnieniu od wynaalzków serii Touch i iPhone
    > przynajmniej ma guzik osobny do aparatu :) Na otarcie łez. Gorzej, że nie
    > ma "latarki" (bo lampą tego nazwać nie można).

    latarki nie ma ale można w MARKECIE ściągnąć za free programik
    SnapPhoto który rozbudowuje możliwości aparatu.

    >         Na razie. Może dodadzą?

    też jest program umożliwiający nagrywanie video i dźwięku.