  • 1. Data: 2009-03-11 17:15:58
    Temat: Skąd wziąć normalne dzwonki?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Kupiłem sobie N6300 i nie ma tam ani jednego normalnego dzwonka typu 'ring
    ring'. Skąd takie coś ściągnąć, niekoniecznie wprost na telefon? Google
    niestety znajdują wyłacznie strony z dzwonkami typu popularne piosenki itd.
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2009-03-11 17:31:11
    Temat: Re: Skąd wziąć normalne dzwonki?
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

> [...]
    > ring'. Skąd takie coś ściągnąć, niekoniecznie wprost na telefon? Google
    > niestety znajdują wyłacznie strony z dzwonkami typu popularne piosenki

    poszło na priv.

    Lewis

  • 3. Data: 2009-03-11 17:50:59
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    .

    http://www.zedge.net/

  • 4. Data: 2009-03-11 18:51:33
    Od: oliveira <_...@g...pl_>

    www.mobile9.com

    --

    marcin

    Day, ut ia pobrusa, a ti poziwai.

  • 5. Data: 2009-03-12 06:39:26
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

> [...]
    > ring'. Skąd takie coś ściągnąć, niekoniecznie wprost na telefon? Google
    > niestety znajdują wyłacznie strony z dzwonkami typu popularne piosenki

    Jesteś całkowicie pewien że nie piszesz bzdur? Niestety rozwiązania
    najprostsze są najlepsze. Użyj Googli i wpisz "ring ring mp3" albo "old
    phone mp3" i zobacz co wyszuka.