  • 1. Data: 2016-12-31 12:00:33
    Temat: G1WH
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Tak sobie przeglądam allegro w poszukiwaniu kamery G1WH...

    http://allegro.pl/kamera-samochodowa-wdr-g1wh-novate
    k-96650-oryginal-
    i5183004570.html
    http://tiny.pl/gdwc6

    Kamera ktora kosztuje circa 250zł wystawiona za 999 i mamy 150szt
    sprzedanych?
    Ktos to moze wytłumaczyc?

    Do tego:
    http://allegro.pl/kamera-g1wh-novatek-96650-oryginal
    -i6472664939.html
    W warunkach dostawy: wystawiamy fakture VAt a na stronie "o mnie":
    wystawiamy angielska fakture bez VAT...

    Na szczescie widze, ze zniknał oszust, ktory sprzedawał g1wht jako g1wh

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 2. Data: 2016-12-31 12:20:32
    Temat: Re: G1WH
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 31 Dec 2016 11:00:33 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> [...]
    > i5183004570.html
    > http://tiny.pl/gdwc6
    >
    > Kamera ktora kosztuje circa 250zł wystawiona za 999 i mamy 150szt

    Sprzedający sprzedał 150 sztuk za normalną cenę, w tej chwili nie ma towaru
    więc podniósł cenę do 999zł żeby nikt nie kupił.
    Jak dostanie nową partię towaru, obniży cenę np. do 280zł, ale nadal będzie
    widać że 150szt już sprzedanych.

    Nowe aukcje (z zerem sprzedanym) podobno ciężko startują, bo ludzie nie
    chcą być pierwsi. Dlatego się robi takie cyrki.

  • 3. Data: 2016-12-31 12:37:14
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-12-31 o 12:00, Budzik pisze:
> [...]
    > i5183004570.html
    > http://tiny.pl/gdwc6
    >
    > Kamera ktora kosztuje circa 250zł wystawiona za 999 i mamy 150szt

    Możliwe, że tak jak Tomasz napisał.
    W każdym razie kupiłem tutaj kamerę przed świętami za 239. Przyszła
    wadliwa (kilkanaście hot-pixeli na nagrywanym materiale) i została
    expresowo wymieniona na drugą (przyszedł kurier z nowym pudełkiem, a
    zabrał tą uszkodzoną).
    Na szybko testując, menu po polsku ma, wersja firmware też wyglądało na
    Novateka (G1WH-380). Poszła na prezent.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2016-12-31 15:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Irokez n...@w...pl ...

> [...]
    > zabrał tą uszkodzoną).
    > Na szybko testując, menu po polsku ma, wersja firmware też wyglądało na

    Ja kupiłem przed swietami na widerejestratory24 ale własnie tez poszła na
    prezent i musze kupic kolejna :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 4. Data: 2016-12-31 15:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

> [...]
    > towaru więc podniósł cenę do 999zł żeby nikt nie kupił.
    > Jak dostanie nową partię towaru, obniży cenę np. do 280zł, ale nadal

    Takie mańki...
    Kiedys nie mozna było robić takich zmian jak juz sie coś sprzedało w
    aukcji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 6. Data: 2016-12-31 16:21:11
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 31.12.2016 o 12:00, Budzik pisze:
    > Na szczescie widze, ze zniknał oszust, ktory sprzedawał g1wht jako g1wh

    A jak ma się G1WC w stosunku do G1WH ?
    Ten sam procek, ta sama matryca, różnica to kondensator zamiast
    akumulatora.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 7. Data: 2016-12-31 18:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris x...@x...xxx ...

    > A jak ma się G1WC w stosunku do G1WH ?
    > Ten sam procek, ta sama matryca, różnica to kondensator zamiast
    > akumulatora.

    Z tego co czytam to własnie aku vs kondensator.
    Niby pisza ze aku gorszy bo z biegiem czasu jego pojemnosc spada etc.
    Z drugiej jedna co za róznica skoro kondensator trzyma raptem kilka
    sekund...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 8. Data: 2016-12-31 18:06:34
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-31 18:00, Budzik wrote:
> [...]
    > Niby pisza ze aku gorszy bo z biegiem czasu jego pojemnosc spada etc.
    > Z drugiej jedna co za róznica skoro kondensator trzyma raptem kilka

    Akku ma pewną zaletę, pozwalał by kamerze bez zasilania właczyć się
    kiedy następuje sygnał z akcelerometru. Kiedyś widzialem to w praktyce,
    na Youtubie: kamerka obudziła się poniżej 0.5sek i zarejestrowała jak
    ktoś uciekał z parkingu, a wczesniej przywalił w samochód z ta kamerą.

    Inna sprawa że G1WH to taki szit że posądzenie jej o takie ficzery jest
    komiczne :D

  • 9. Data: 2016-12-31 18:20:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Sebastian Biały h...@p...onet.pl ...

> [...]
    > ktoś uciekał z parkingu, a wczesniej przywalił w samochód z ta kamerą.
    >
    > Inna sprawa że G1WH to taki szit że posądzenie jej o takie ficzery jest

    Zdaje się, ze G1WH-T juz ma tę opcję.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 10. Data: 2016-12-31 18:21:10
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 31.12.2016 o 18:00, Budzik pisze:
> [...]
    > Niby pisza ze aku gorszy bo z biegiem czasu jego pojemnosc spada etc.
    > Z drugiej jedna co za róznica skoro kondensator trzyma raptem kilka

    Zastanawiam się bo w niedalekiej przyszłości zamierzam kupić kamerkę a w
    samochodzie i tak jej nie mam zamiaru zostawiać ze względu na polskie
    społeczeństwo i lepkie ręce co poniektórych. Do tego z powodu
    zanikającej dostępności G1WH zastanawiam się czy nowy model G1WC będzie
    tak samo dobry jak stary.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl