  • 1. Data: 2016-12-31 11:28:24
    Temat: Ubezpieczalnia - kiedy przychodzi przedłużenie?
    Od: jarko <j...@o...eu>

    Witam
    Pod koniec lutego kończy mi się OC, czy zawsze ubezpieczalnia przysyła
    listem kontynuowania polisy? Jak tak to ile czasu przed końcem umowy ?

  • 2. Data: 2016-12-31 20:09:14
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ostatnio się wysprycili i przysyłaja przypominającego maila dwa dni przed, żebyś nie
    zdązył zmienić ubezpieczyciela.
    A polisę to będziesz miał dopiero, jak ją opłacisz.

    -----

  • 3. Data: 2016-12-31 22:59:42
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > A polisę to będziesz miał dopiero, jak ją opłacisz.

    bzdura

  • 4. Data: 2017-01-01 10:59:47
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2016-12-31 o 11:28, jarko pisze:
    > Witam
    > Pod koniec lutego kończy mi się OC, czy zawsze ubezpieczalnia przysyła
    > listem kontynuowania polisy? Jak tak to ile czasu przed końcem umowy ?

    Mi się obecna kończy na początku lutego. 24.12 dostałem maila od
    ubezpieczyciela z ofertą przedłużeniową i gotowym wnioskiem do
    zatwierdzenia w systemie transakcyjnym mbanku. Ale to norma w mbanku, że
    kwestia przedłużenia wypływa 6 tygodni przed końcem. U innych jest inaczej.
    Oferta okazała się być OK w stosunku do moich wcześniejszych kalkulacji
    w rankomacie, CUKu i kilku direct'ach.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2017-01-01 19:01:23
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    O, troll!

    -----

  • 6. Data: 2017-01-01 20:18:22
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 31 Dec 2016 11:28:24 +0100, jarko napisał(a):

    > Witam
    > Pod koniec lutego kończy mi się OC, czy zawsze ubezpieczalnia przysyła
    > listem kontynuowania polisy? Jak tak to ile czasu przed końcem umowy ?

    U mnie przyszło około 3 tygodnie po czasie.

  • 7. Data: 2017-01-01 22:56:19
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 8. Data: 2017-01-02 06:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Bo bzdure napisałeś:
    >
    > "A polisę to będziesz miał dopiero, jak ją opłacisz."

    Ktos tu przytaczał przepis, ze literalnie z ustawy tak własnie jest.
    Praktyka niby jest inna ale...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 9. Data: 2017-01-02 09:49:33
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"

> [...]

    Oferta okazała się być OK w stosunku do moich wcześniejszych kalkulacji
    ---
    W mBanku swego czasu nie potrafili dostarczyć potwierdzenia (były wtedy
    wymagane). Wniosek wisiał w stanie nieokreślonym tak, że już po terminie
    musiałem zawrzeć polisę gdzie indziej a w mBanku znowu były problemu z
    anulowaniem. Telefony, nie wiadomo co z realizacją. Oczywiście nie byli
    łaskawi wyjaśnić dlaczego te problemy były, przeprosić czy cokolwiek. No,
    pozdrawiam mBank

  • 10. Data: 2017-01-02 17:57:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    >Ktos tu przytaczał przepis, ze literalnie z ustawy tak własnie jest.
    >Praktyka niby jest inna ale...

    Wedle ustawy, to jesli nie zaszly zdarzenia powodujace brak
    przedluzenia, to polisa sie automatycznie przedluza, a wiec jest.

    A wiec jest (OC, bo AC to niekoniecznie), kwestia platnosci jest
    drugorzedna ... ale w papierach mozna i takie formulki przeczytac
    "Zawarcie umowy ubezpieczenia następuje w chwili opłacenia przez
    Ciebie pełnej składki lub jej pierwszej raty. Ochrona ubezpieczeniowa
    rozpocznie się w momencie wpływu składki lub jej pierwszej raty na
    rachunek Aviva (nie wcześniej jednak, niż w dniu wskazanym przez
    Ciebie jako pierwszy dzień okresu ubezpieczenia). Po zaksięgowaniu
    wpłynięcia składki na konto Aviva zostanie do Ciebie wysłana polisa
    oraz certyfikat potwierdzający zawarcie obowiązkowej umowy
    ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych."

    Tylko ze ... potwierdzenie przyslali w innym zalaczniku.

    Pamietam tez jakies sugestie, ale to moze z innej firmy, ze do czasu
    przyslania polisy moge jezdzic poslugujac sie dowodem wplaty skladki
    :-)

    I jeszcze jeden zapis, calkowicie bezprawny

    "Jeżeli w okresie 7 dni od dnia wskazanego w niniejszym potwierdzeniu
    złożenia wniosku jako data początku okresu ubezpieczenia nie opłacisz
    składki, Aviva uzna to za świadomą rezygnację z zawarcia umowy
    ubezpieczenia określonej w złożonym wniosku."

    J.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy,