  • 1. Data: 2010-10-07 22:00:20
    Temat: GA-890FXA-UD5 i mugen 2
    Od: Fonon <f...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy są jakieś problemy montażowe? Niestety w przypadku GA-P55A-UD4
    konieczne było spiłowanie kawałka metalowej podkładki pod płytą.
    Wolałbym uniknąć takich niespodzianek...
    Czy można obsadzić przynajmniej dwa sloty pamięci z wysokimi radiatorami?
    f.

  • 2. Data: 2010-10-08 10:03:38
    Temat: Re: GA-890FXA-UD5 i mugen 2
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Czy są jakieś problemy montażowe? Niestety w przypadku GA-P55A-UD4
    > konieczne było spiłowanie kawałka metalowej podkładki pod płytą.

    tą podkładkę chyba się odkręca całkowicie zastępując 'krzyżakiem' od mugena.
    Oczywiście górną część trzeba zabezpieczyć przed odpadnięciem taśmą klejącą.
    W przypadku am2/3 wystarczy odkręcenie koszyka.

    Co do instalacji mugena to obsadziłem nim kilka płyt i nie było większych
    problemów. Niekiedy mogą kolidować z lutami na płycie. Wielką wadą niestety
    jest brak możliwości szybkiej wymiany procesora dlatego raczej niechętnie
    podejmuję się instalacji takowego.

  • 3. Data: 2010-10-08 10:29:58
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    W dniu 08-10-10 12:03, Doxent pisze:
    > tą podkładkę chyba się odkręca całkowicie zastępując 'krzyżakiem' od
    > mugena.
    Chodzi o podkładkę będącą częścią coolera i mocowaną od spodu płyty.
    Obecnie zamiast krzyżaka jest mniej więcej prostokątna podkładka z
    "uszami" i o nią idzie. Uszy mogą zaczepiać o śruby mocowania chłodzenia
    na płycie. Takie niemiłe zaskoczenie było w przypadku wspomnianej
    GA-P55A-UD4.
    f.

  • 4. Data: 2010-10-08 10:30:36
    Od: Eryk <j...@w...pl>

    On 8 Paź, 00:00, Fonon <f...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Wolałbym uniknąć takich niespodzianek...
    > Czy można obsadzić przynajmniej dwa sloty pamięci z wysokimi radiatorami?

    Mam na tej płycie Scythe Infinity. Nie jest to Mugen 2 ale podobny
    model. Dwa sloty pamięci schowały się pod radiatorem ale dwa są wolne
    i można wstawić takie z wyższym radiaorem. Nad tymi dwoma przykrytymi
    jest u mnie na tyle dużo miejsca, że można je obsadzić niższymi
    wersjami pamięci.

    Sam montaż Infinity przeprowadziłem trochę dziwacznie bo od dołu (gdy
    płyta siedzi w obudowie) od radiatora znajdującego się na płycie
    musiałem ustawić "wichajster" w pozycję "zamocuj" i taki przechylonym
    złapać mocowanie i później dogiąłem do góry i złapałem zapinką z
    drugiej strony. To trochę nie profesjonalne i mogłem prawdopodobnie
    coś uszkodzić ale odpukać udało się i działa. Nie musiałem nic
    piłować. :)

    Pzdr
    Eryk