    From: Eryk <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: GA-890FXA-UD5 i mugen 2
    Date: Fri, 8 Oct 2010 03:30:36 -0700 (PDT)

    On 8 Paź, 00:00, Fonon <f...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam,
    > Czy są jakieś problemy montażowe? Niestety w przypadku GA-P55A-UD4
    > konieczne było spiłowanie kawałka metalowej podkładki pod płytą.
    > Wolałbym uniknąć takich niespodzianek...
    > Czy można obsadzić przynajmniej dwa sloty pamięci z wysokimi radiatorami?
    > f.

    Mam na tej płycie Scythe Infinity. Nie jest to Mugen 2 ale podobny
    model. Dwa sloty pamięci schowały się pod radiatorem ale dwa są wolne
    i można wstawić takie z wyższym radiaorem. Nad tymi dwoma przykrytymi
    jest u mnie na tyle dużo miejsca, że można je obsadzić niższymi
    wersjami pamięci.

    Sam montaż Infinity przeprowadziłem trochę dziwacznie bo od dołu (gdy
    płyta siedzi w obudowie) od radiatora znajdującego się na płycie
    musiałem ustawić "wichajster" w pozycję "zamocuj" i taki przechylonym
    złapać mocowanie i później dogiąłem do góry i złapałem zapinką z
    drugiej strony. To trochę nie profesjonalne i mogłem prawdopodobnie
    coś uszkodzić ale odpukać udało się i działa. Nie musiałem nic
    piłować. :)

    Pzdr
    Eryk