    From: "Doxent" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: GA-890FXA-UD5 i mugen 2
    Date: Fri, 8 Oct 2010 12:03:38 +0200

    Użytkownik "Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i8lftk$gv7$1@news.net.icm.edu.pl...
    > Witam,
    > Czy są jakieś problemy montażowe? Niestety w przypadku GA-P55A-UD4
    > konieczne było spiłowanie kawałka metalowej podkładki pod płytą.

    tą podkładkę chyba się odkręca całkowicie zastępując 'krzyżakiem' od mugena.
    Oczywiście górną część trzeba zabezpieczyć przed odpadnięciem taśmą klejącą.
    W przypadku am2/3 wystarczy odkręcenie koszyka.

    Co do instalacji mugena to obsadziłem nim kilka płyt i nie było większych
    problemów. Niekiedy mogą kolidować z lutami na płycie. Wielką wadą niestety
    jest brak możliwości szybkiej wymiany procesora dlatego raczej niechętnie
    podejmuję się instalacji takowego.