  • Data: 2021-09-19 22:17:21
    Temat: GPRS bez SIM, bez opłat?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    naprawiałem kosiarkę, taką która jeździ sama, wie gdzie i jak często no
    i zarządza się nią przez telefon. Myślałem że przez wifi... Ale nie to
    było problemem, więc nie zastanawiałem się na tym dłużej. Kosiarkę
    naprawiłem, testuję, a tu dzwoni do mnie właścicielka i mówi: Udało się?
    super. A skąd wiesz? Bo mi pokazuje w aplikacji że trwa koszenie, ze
    naciśnięto przycisk wyłączania awaryjnego i kosiarka wymaga interwencji.
    Zbaraniałem. w menu w sekcji informacje jest siła sygnału=57, GPRS=tak.
    W urządzeniu nie znalazłem "dziurki" na kartę sim. (nie twierdzę że jej
    niema, bo nie to miałem zrobić) Ale nawet jeśli jest takowa, to na 100%
    nie da się jej wymienić bez serwisu, bez zerwania plomb, bez rozkręcenia
    urządzenia.
    Czy ktoś coś wie o usługach, gdzie można kupić jakąś transmisję po
    gprs... no limit? W zasadzie terminale przyjmujące płatność kartą też
    coś takiego mają!
    Znacie szczegóły?
    ToMasz

    Ps
    może nie tyle co bez limitu danych, ale gdzie opłata jest pobierana raz,
    a urządzenie może działać latami.