  • 41. Data: 2015-12-09 11:05:33
    Temat: Re: GPS w samochodzie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 9 Dec 2015 09:29:42 +0100, w
    <5667e67a$0$22829$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Alf/red/" napisał w wiadomości grup

    > Liniowe, czyli co - z dokladnoscia do ulicy ?

    Czyli ul. Kowalska od skrzyżowania z ul. A do skrzyżowania z ul. B ma adresy od
    1 do 50, to rozmieszczamy je wszystkie liniowo. Czyli Kowalska 1 będzie 10m od
    skrzyż. z A, Kowalska 3 - 20m, Kowalska 5 - 30m itd. Adresy interpolowane.

    > Immanentny, czyli co - niezmienny ? Nie ulegly zmianie pozniej ?

    Punktowe.

  • 42. Data: 2015-12-09 11:06:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 8 Dec 2015 22:07:28 +0100, w <56674690$0$678$65785112@news.neostrada.pl>,
    z <...@...pl> napisał(-a):

    > Windowsową miałem tylko kilka dni a do kilku tygodni mam na Androidzie.
    > Jakoś nie zauważyłem braków. Co masz na myśli?

    np. blokowanie odcinków

  • 43. Data: 2015-12-09 11:36:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    Wed, 9 Dec 2015 09:29:42 +0100, "J.F."

> [...]
    >będzie 10m od
    >skrzyż. z A, Kowalska 3 - 20m, Kowalska 5 - 30m itd. Adresy

    Interpolowane ... hm, nie najgorzej, o ile mamy te skrajne numery
    dobre.
    Ale to nadal spory naklad pracy - mieli takie dane, sami wyszukali w
    terenie i wprowadzili ?

    >Punktowe.

    Wierzyli swoim danym bardziej niz panstwowym ? Czy wprowadzili
    podwojnie ? :-)

    J.

  • 44. Data: 2015-12-10 10:24:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 9 Dec 2015 11:36:16 +0100, w <56680425$0$700$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > dobre.
    > Ale to nadal spory naklad pracy - mieli takie dane, sami wyszukali w

    Dobre pytanie :).
    Najpewniej coś otrzymali z urzędów miasta. Nie wiem.

    > Wierzyli swoim danym bardziej niz panstwowym ? Czy wprowadzili
    > podwojnie ? :-)

    W sumie mógłbym sprawdzić czy zgłaszane kiedyś przeze mnie przesunięcia/korekty
    adresów punktowych zmieniły się, ale nie chce mi się :)