  • 1. Data: 2019-10-18 18:31:53
    Temat: GTA w Gdańsku
    Od: p...@g...com

    https://www.tvn24.pl/gdansk-kierowca-wjechal-na-chod
    nik-i-celowo-potracil-rowerzyste,978504,s.html

  • 2. Data: 2019-10-18 18:37:15
    Temat: Re: GTA w Gdańsku
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 18 października 2019 11:31:55 UTC-5 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > https://www.tvn24.pl/gdansk-kierowca-wjechal-na-chod
    nik-i-celowo-potracil-rowerzyste,978504,s.html

    Obstawiam ze to sytuacja nieco bardziej skomplikowana a nie po prostu atak
    samochodziarza na rowerowca.

    Oni chyba mieli ze soba na pienku z innych powodow i to byla nieco zbyt drastyczna
    wariacja obywatelskiego zatrzymania.

  • 3. Data: 2019-10-18 18:41:12
    Od: p...@g...com

    Sędzia i lekarz zdecyduje. Loch czy kaftanik ;-)

  • 4. Data: 2019-10-18 18:45:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2019 o 18:37, s...@g...com pisze:

    > Obstawiam ze to sytuacja nieco bardziej skomplikowana a nie po prostu atak
    samochodziarza na rowerowca.
    > Oni chyba mieli ze soba na pienku z innych powodow

    Tu zapewne masz rację. Ciężko ocenić co się wcześniej działo, ale wiemy
    co stało się potem.

    > i to byla nieco zbyt drastyczna wariacja obywatelskiego zatrzymania.

    To raczej mało udana, skoro szukają rowerzysty:) A tak na poważnie
    obstawiam pierdolca u kierowcy. Możliwe, że rowerant zgwałcił na
    poprzenich pasach zakonnicę w ciąży, ale pan Ockham mówi, że pewnie
    rowerant złamał jakiś mniej lub bardziej poważny przepis i dalej już
    poszło.

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2019-10-18 19:03:45
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 18 października 2019 11:45:50 UTC-5 użytkownik Shrek napisał:

> [...]
    > poprzenich pasach zakonnicę w ciąży, ale pan Ockham mówi, że pewnie
    > rowerant złamał jakiś mniej lub bardziej poważny przepis i dalej już

    Albo rowerowiec wyrwal babci torebke i samochodziarze go zlapali, obili, torebke
    odebrali a rowerowiec uciekl.

    Jak Twoja wersja jest prawdziwa to sam sie znajdzie.
    Jak moja to beda mieli problem go znalezc...

  • 6. Data: 2019-10-18 19:11:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2019 o 19:03, s...@g...com pisze:

    > Albo rowerowiec wyrwal babci torebke i samochodziarze go zlapali, obili, torebke
    odebrali a rowerowiec uciekl.

    > Jak Twoja wersja jest prawdziwa to sam sie znajdzie.
    > Jak moja to beda mieli problem go znalezc...

    Pożyjemy zobaczymy. Ale mam wrażenie, że temat jutro umrze, bo pismacy
    zapomną. Ale... jak kogoś biją, okradają, gwałcą, ba... jak zakrwawiony
    na chodniku leży, to zazwyczaj nie ma chętnych do interewencji. A jak
    komuś drogę zajadą, to kurwy i klaksony lecą, zwłaszcza jak taki
    podużytkownik drogi jak rowerzysta to uczyni. Więc... jak miałbym
    obstawiać, to dolary przeciw orzechom, że to zwykły psychol za kółkiem.
    Tym bardziej ze w pierwszej sekundzie kolo wjeżdza rowerem z chodnika a
    puszka nie wygląda na bioracą udział w pościgu.

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2019-10-19 11:00:38
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 18.10.2019 o 18:45, Shrek pisze:

> [...]
    > poprzenich pasach zakonnicę w ciąży, ale pan Ockham mówi, że pewnie
    > rowerant złamał jakiś mniej lub bardziej poważny przepis i dalej już

    Zauważcie, że to pasażer wysiadł i edukował rowerzystę, podczas gdy
    kierowca odjechał. I po tym zachowaniu, oraz lokalizacji wydarzeń
    wnioskuję, że nie o złamanie przepisów ruchu drogowego mogło chodzić, a
    raczej o jakiś kodeks honorowy.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański