  • 1. Data: 2019-10-20 02:29:56
    Temat: ból
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    http://piterpro.private.pl/img/merc_01.jpg
    http://piterpro.private.pl/img/merc_02.jpg

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 2. Data: 2019-10-20 11:36:57
    Temat: Re: ból
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Oct 2019 01:29:56 +0100, PiteR napisał(a):

    > http://piterpro.private.pl/img/merc_01.jpg
    > http://piterpro.private.pl/img/merc_02.jpg

    Twój?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2019-10-20 11:43:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Maciek pisze tak:

    > Twój?

    Nie ale ładny był.

    Czy merc ma nadal problemy z wiązkami elektrycznymi?

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 4. Data: 2019-10-20 13:01:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.10.2019 o 02:29, PiteR pisze:
    > http://piterpro.private.pl/img/merc_01.jpg
    > http://piterpro.private.pl/img/merc_02.jpg

    Zawsze mnie to zastanawia - wrak cału spalony, opony całe;)

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2019-10-20 13:48:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak straz zdąży przyjechać to jest szansa na niespalone opony. Z ciekawości
    poszukalem zdjęć ze spalonymi samochodami. Prawie wszystkie stoją na felgach.

  • 6. Data: 2019-10-20 16:09:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Oct 2019 13:01:56 +0200, Shrek napisał(a):

    > Zawsze mnie to zastanawia - wrak cału spalony, opony całe;)

    Caly jak caly - opony dosc odporne na wysoka temperature, musisz
    podgrzac dosc mocno. Jak ogien bedzie gdzies dalej, to moze nie dac
    rady. A jeszcze moga byc opony oddzielone jaka blacha.

    Ale tu akurat jakos dziwnie - klapa z plastiku ?
    Bo kawalka nie ma.
    Pod maska gesto, opony dostepne, okolice wypalone, a opony nie ..

    J.