  • 1. Data: 2021-08-23 15:42:03
    Temat: Galaxy S10e reaktywacja
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Dwa pytania:
    - czy da się _skutecznie_ pozbyć przycisku bixby?
    - czy da się _skutecznie_ zablokować dotyk na zablokowanym biometrycznie
    ekranie?
    Bez odcisku palca można włączyć latarkę, wyciszyć dźwięk, nacisnąć "nie
    przeszkadzać" i cholera co jeszcze.
    Przez to bixby to nawet ustawiła mi się kontrastowa klawiatura (sama w
    kieszeni)

    PS. Niestety ze względu na naklejone szkło niezbyt pewnie działa ochrona
    przed dotykiem w kieszeni (czy jakoś tam to leciało)

    Myślałem że załatwię to blokadą odciskiem palca ale nie tak to sobie
    wyobrażałem ;-)

  • 2. Data: 2021-08-23 16:03:11
    Temat: Re: Galaxy S10e reaktywacja
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.08.2021 o 15:42, _Master_ pisze:
    > Dwa pytania:
    > - czy da się _skutecznie_ pozbyć przycisku bixby?
    chętnie pomogę, ale napisz konkretniej o co chodzi. JA mam pod bixy
    wstawioną latarkę która działa TYLKO po odblokowaniu odciskiem/kodem.
    Bixby da się odinstalować, da sie zainstalować lineage....

    ToMasz

  • 3. Data: 2021-08-23 18:32:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-23-sierpnia-2021 o 16:03, ToMasz pisze:
> [...]
    > wstawioną latarkę która działa TYLKO po odblokowaniu odciskiem/kodem.
    > Bixby da się odinstalować, da sie zainstalować lineage....

    Przewaliłem już kilka poradników...

    Odinstalować zablokować... zrobić coś aby bixy się nie uruchamiało

    Ale chciałbym też aby żaden widget (używam AOD) nie zareagował na
    dotknięcie przy zablokowanym urządzeniu w kieszeni.
    Ani odtwarzany utwór ani godzina ani ikonka SMS.
    Teraz takie podwójne tapnięcia potrafią coś otworzyć coś przestawić, coś
    Zmienić choćby kolory klawiatury.
    Ma być po bożemu. Zablokowany z godziną na ekranie - odblokowany i można
    WSZYSTKO
    Da się to uzyskać na fabrycznym androidzie?

    PS. całe to zamieszanie przez szkło które czujnik zbliżeniowy w
    kieszeni. jak nie będzie wyboru to zdejmę

  • 4. Data: 2021-08-24 09:02:10
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.08.2021 o 18:32, _Master_ pisze:

    > Przewaliłem już kilka poradników...
    >
    > Odinstalować zablokować... zrobić coś aby bixy się nie uruchamiało

    takie coś zrobiłeś? jeśli tak, to co jest nieteges?
    pm uninstall -k --user 0 com.samsung.android.bixby.wakeup
    pm uninstall -k --user 0 com.samsung.android.bixby.service

    zródło:

    https://forum.xda-developers.com/t/galaxy-s10-s10-de
    bloat-bloatware-removal-list.3912073/

    > Ale chciałbym też aby żaden widget (używam AOD) nie zareagował na
    > dotknięcie przy zablokowanym urządzeniu w kieszeni.
    ochrona przed przypadkowym dotknięciem? ekran zrobi się jasny, poczeka i
    zgaśnie

    ustawienia, ekran blokady i tam możesz wyłączyć always on display,
    usługi, widgety, zegary, skróty dostęp do sms

    > PS. całe to zamieszanie przez szkło które czujnik zbliżeniowy w
    > kieszeni. jak nie będzie wyboru to zdejmę
    ja mam szkło na pół milimetra i wszystko działa jak należy
    ToMasz

  • 5. Data: 2021-08-24 09:30:07
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-24-sierpnia-2021 o 09:02, ToMasz pisze:

> [...]
    > pm uninstall -k --user 0 com.samsung.android.bixby.wakeup
    > pm uninstall -k --user 0 com.samsung.android.bixby.service

    dzięki

    > ustawienia, ekran blokady i tam możesz wyłączyć always on display,
    > usługi, widgety, zegary, skróty dostęp do sms

    Właśnie AOD MA BYĆ. Bez tego nie wyobrażam sobie telefonu

    Taka sytuacja:
    Ekran wybudzony ale nie odblokowany
    Można zadzwonić na alarmowe
    Po wyciągnięciu górnej belki
    włączyć latarkę
    Tryb cichy nie przeszkadza...

    > ja mam szkło na pół milimetra i wszystko działa jak należy

    U mnie w kieszeni blokada przypadkowego dotknięcia NIE ZAWSZE DZIAŁA.
    Dlatego biometria. Ale ona działa ZA PÓŹNO ;-)

    Czytałem że przy szkle to kwestia szczęścia/egzemplarza ;-)

  • 6. Data: 2021-09-03 13:43:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jakoś to garnąłem
    Przypisałem do przycisku bixby LATARKĘ. poblokowałem przyciski na górnej
    belce...

    Ale... Po jakimś czasie przestało to działać.

    Trzeba wejść do ustawień klawisza Bixby wyłączyć i włączyć LATARKĘ.

    No WYBORNE. Co za łajzy to napisały? ;-)