    Subject: Re: Galaxy S10e reaktywacja
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: _Master_ <M...@...pl>
    Date: Tue, 24 Aug 2021 09:30:07 +0200

    W dniu wtorek-24-sierpnia-2021 o 09:02, ToMasz pisze:

    > takie coś zrobiłeś? jeśli tak, to co jest nieteges?
    > pm uninstall -k --user 0 com.samsung.android.bixby.wakeup
    > pm uninstall -k --user 0 com.samsung.android.bixby.service
    >
    > zródło:
    >
    > https://forum.xda-developers.com/t/galaxy-s10-s10-de
    bloat-bloatware-removal-list.3912073/

    dzięki

    > ustawienia, ekran blokady i tam możesz wyłączyć always on display,
    > usługi, widgety, zegary, skróty dostęp do sms

    Właśnie AOD MA BYĆ. Bez tego nie wyobrażam sobie telefonu

    Taka sytuacja:
    Ekran wybudzony ale nie odblokowany
    Można zadzwonić na alarmowe
    Po wyciągnięciu górnej belki
    włączyć latarkę
    Tryb cichy nie przeszkadza...

    > ja mam szkło na pół milimetra i wszystko działa jak należy

    U mnie w kieszeni blokada przypadkowego dotknięcia NIE ZAWSZE DZIAŁA.
    Dlatego biometria. Ale ona działa ZA PÓŹNO ;-)

    Czytałem że przy szkle to kwestia szczęścia/egzemplarza ;-)