  • 1. Data: 2021-08-29 14:38:23
    Temat: Telefony poeekspozycyjne - czy warto rozważać kupno? Co z ich bateriami?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Czy warto kupić telefon poekspozycyjny?
    Czy bateria nie będzie wymęczona?

    --
    MN

  • 2. Data: 2021-08-30 00:41:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin N" 612b7fbf$0$511$6...@n...neostrada.pl

    > Czy warto kupić telefon poekspozycyjny?

    Za 10% warto. ;)

    > Czy bateria nie będzie wymęczona?

    Kupiłem telefon z odzysku, który miał mieć co najwyżej
    drobne zadrapania -- akumulator był mocno zużyty...

    Gniazdo (czy jak to nazwać) akumulatora było uszkodzone
    do tego stopnia, że telefon bezpośrednio po kupnie
    trafił do serwisu...

    Akumulator wymieniłem we własnym zakresie na taki,
    który pozostał mi po telefonie z klapką, któremu
    padły mechanicznie zawiasy po dwóch latach używania...
    (czyli ,,nowy'' akumulator był zdecydowanie gorszy
    niż intensywnie używany przez dwa lata)

    -=-

    Laptop Acera stał na półce sklepowej -- mam teraz problemy
    z akumulatorem a przewód zasilacza przetopił się w kilku
    miejscach tak, że niemal na pewno był mechanicznie
    maltretowany (co mogę wyjaśnić) choć obchodziłem się
    z tym przewodem bardzo delikatnie...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 3. Data: 2021-08-30 18:52:17
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 29.08.2021 o 14:38, Marcin N pisze:
    > Czy warto kupić telefon poekspozycyjny?
    > Czy bateria nie będzie wymęczona?

    Skąd ta oferta? Portal aukcyjny?

    --
    Czarek

  • 4. Data: 2021-08-30 19:27:16
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 30.08.2021 o 18:52, Czarek pisze:

    > Skąd ta oferta? Portal aukcyjny?

    Allegro również. Ale nie tylko. Sklepy także mają w ofercie telefony po
    ekspozycji. Mediamarkt, Euro RTV, itp.

    --
    MN

  • 5. Data: 2021-08-31 09:41:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-30-sierpnia-2021 o 19:27, Marcin N pisze:
    > Allegro również. Ale nie tylko. Sklepy także mają w ofercie telefony po
    > ekspozycji. Mediamarkt, Euro RTV, itp.

    Mediaekspert wczoraj chciałmi wcisnąć poekspozycyjny monitor w cenie
    nowego. Wyszło na jaw sklepie przy odbiorze. Muszą spakować ;-)

    A w temacie to bateria to loteria. Cena musi być taka jak za uszkodzoną

    A ekrany amoled (np samsunga) się WYPALAJĄ i zostaje ślad ;-)

  • 6. Data: 2021-08-31 19:35:52
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 31.08.2021 o 09:41, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > A w temacie to bateria to loteria. Cena musi być taka jak za uszkodzoną
    >
    > A ekrany amoled (np samsunga) się WYPALAJĄ i zostaje ślad ;-)

    No to ostudziliście mój zapał.

    Problem w tym, że chciałem kupić Huawei P30 albo Samsung S10 - a ich już
    po prostu nie ma nigdzie.

    --
    MN

  • 7. Data: 2021-08-31 19:58:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Internety twierdzą że to nie jest pora na sprzedawanie samochodu.

    Ciekawe co z używanymi telefonami? ;-)