    From: MM <s...@s...invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Gdzie białe (!) CCFL do LCD 14,1" 4:3?
    Date: Tue, 10 Mar 2009 22:42:13 +0000 (UTC)

    Może ktoś polecić sensownego sprzedawcę takich lamp (długość ~292mm -
    do IBM T42p 14,1" 1400x1050)? Ważne - kolor biały, nie zielony - bo
    taką niestety ostatnio kupiłem na allegro (fabrycznie nowa z gwarancją,
    tylko super sprzedawca zapomniał napisać o takim drobnym szczególiku)
    i sam zzieleniałem jak to zobaczyłem (a stara była na razie tylko lekko
    różowa, mogłem w sumie nic nie robić póki nie padnie całkiem). Inny
    kupujący w tej aukcji też potwierdził, że mu świeci na zielono.

    Do tego inwerter zaczął lekko buczeć - może te zielone mają inny gaz
    o wyższym napięciu pracy? Bo na zużytą nie wyglądała (końce nie były
    czarne), ale na 2 egzemplarze jeden miał problem z zapłonem, a drugi
    świeci, ale nierównomiernie na swojej długości. Mnie to wygląda na
    lampę do skanera/kopiarki mono A3, lub agrotuningu kompa/samochodu ;)

    Niby można odsyłać na gwarancji, ale straconego czasu nikt nie zwróci.
    Ku przestrodze... SS ma na tym koncie 100.0% pozytywów (ponad 1000).

    pozdrawiam
    MM