  • 11. Data: 2013-11-09 21:59:19
    Temat: Re: Gdzie forum techniki?
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-11-09 20:16, J.F. pisze:

    > Nie wiadomo jakie napiecie. Moze byc np bezpieczne 20V ... i 5A na
    > faze.

    Kiedyś próbowałem rozpracować egzotyczne elektrowrzeciono, by znaleźć mu
    godne zastosowanie, ale wobec braku jakiejkolwiek dokumentacji ów leżak
    magazynowy skończył na złomie. Szkoda mi było czasu na zgadywanki, tym
    bardziej że przewidywane zastosowanie było zbyt odpowiedzialne.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 12. Data: 2013-11-13 11:36:09
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Saturday, 9 November 2013 16:09:26 UTC+1, KS wrote:
    > Chyba rynek za słaby w PL.

    W Polsce robi się dużo zbiorników ciśnieniowych, zaworów itp. A tam dosyć powszechną
    metodą sprawdzania szczelności jest próba helowa. Potrzebna fest próżnia, potrzebna
    pompa turbomolekularna, jest rynek.
    Konrad