  • 1. Data: 2016-07-11 11:36:35
    Temat: Gdzie można kupić mikrofony kondensacyjne? :)
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    Może ktoś gdzieś widział, ktoś co wie? :)

    http://allegro.pl/artykul/mikrofon-do-500zl-na-co-zw
    rocic-uwage-przy-wyborze-31535?utm_source=Allegro&ut
    m_medium=Search&utm_campaign=Article&utm_content=wzm
    acniacz%20mikrofon

    Poza tym mam pytania:

    Ile kondensatu mogą wytworzyć w trakcie śpiewania na koncercie? Czy
    powiedzmy beczka o pojemności 100l wystarczy na 3 godzinny występ
    estradowy dla jednego wokalisty?

    Czy kondensacja także zachodzi podczas nagłaśniania instrumentów muzycznych?

  • 2. Data: 2016-07-11 12:42:40
    Temat: Re: Gdzie można kupić mikrofony kondensacyjne? :)
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-07-11 o 11:36, Uzytkownik pisze:
> [...]
    >
    > Ile kondensatu mogą wytworzyć w trakcie śpiewania na koncercie? Czy
    > powiedzmy beczka o pojemności 100l wystarczy na 3 godzinny występ

    Ale musi to być beczka atestowana, najlepiej przez indyjskich sadhu,
    gdyż w innym przypadku może wystąpić fermentacja octowa.

    > Czy kondensacja także zachodzi podczas nagłaśniania instrumentów
    > muzycznych?

    Tu jest problem.
    Nagłaśnianie wokalisty (a w szczególności wokalistki) powoduje kondensację.
    Uwaga: Trzeba zwracać uwagę na dobre ekranowanie przewodu skraplającego!

    Natomiast nagłaśnianie instrumentów powoduje de-kondensację.

    Stąd też ilość otrzymanego kondensatu zależy od dobrego prowadzenia wokalu.

    Ten z czerwonym łbem (co kilka, może kilkanaście lat temu "śpiewał" -
    nie nadaje się).

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2016-07-11 13:32:00
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > estradowy dla jednego wokalisty?
    >
    > Czy kondensacja także zachodzi podczas nagłaśniania instrumentów

    Oj, panowie, czego chcecie, liczy się to, że "jego budowa jest znacznie
    bardziej czuła" :) Nie zapłacilibyście ekstra za taki sprzęt? :))

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski

  • 4. Data: 2016-07-11 13:33:16
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > Ten z czerwonym łbem (co kilka, może kilkanaście lat temu "śpiewał" - nie
    > nadaje się).

    On przez jakiś czas zzieleniał, a teraz za bruneta w okularach robi.

  • 5. Data: 2016-07-11 13:46:36
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2016-07-11 o 13:32, HF5BS pisze:

> [...]
    >
    > Oj, panowie, czego chcecie, liczy się to, że "jego budowa jest znacznie
    > bardziej czuła" :) Nie zapłacilibyście ekstra za taki sprzęt? :))

    Gdyby to była "ona" to może ;)
    Ale ja to człowiek starej daty jestem i te nowe trendy to mnie trochę
    zaskakują ;)

    Pozdrawiam

    DD

  • 6. Data: 2016-07-11 15:16:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    HF5BS pisze tak:

    > Oj, panowie, czego chcecie, liczy się to, że "jego budowa jest
    > znacznie bardziej czuła" :) Nie zapłacilibyście ekstra za taki
    > sprzęt? :))

    I właśnie to zdanie znacznie bardziej mnie poruszyło :)

    --
    Piter

    Let me see your war face.