  • 1. Data: 2009-02-11 21:57:19
    Temat: Gdzie remont silnika JAWA 350 w Wawie?
    Od: mo <m...@o...pl>

    Gdzie remont silnika JAWA 350 w Wawie lub okolicy? Pytanie pewnie było
    już 100 razy ale podpowiedzcie proszę... A warto się rzucać samemu w
    taki remont? Trochę mi się nie chce bo czasu mało. Jakiego rzędu kwotę
    trzeba na same części?
    --
    mo

  • 2. Data: 2009-02-11 22:32:54
    Temat: Re: Gdzie remont silnika JAWA 350 w Wawie?
    Od: -Demonos- <b...@g...com>

    On Wed, 11 Feb 2009 22:57:19 +0100, mo <m...@o...pl> wrote:

    > Gdzie remont silnika JAWA 350 w Wawie lub okolicy? Pytanie pewnie było
    > już 100 razy ale podpowiedzcie proszę... A warto się rzucać samemu w

    Koszty, to zależą od tego, co chcesz zrobić - czy tylko regeneracja wału, szlif
    cylindrów czy co tam jeszcze.
    W Wawie, to generalnie polecam sklep na ZĄBKOWSKIEJ (ul. Ząbkowska 13 pawilon 5,
    wejście od ul. Brzeskiej, tel. 501-075-762).
    Robią regeneracje, szlify itd, itp.

    -Demonos-
    GSX 750 Inazuma '98
    Virago 535 i Jawa TS 350 (ciągle rozbita)