  • 1. Data: 2009-02-11 18:02:44
    Temat: Sprzedam Bandziorka 650 S (2006 r.) lub zamienię na enduraczka [Spam]
    Od: Dzielak <D...@g...com>

    Witam Precelki!
    W planach mam zakup troszkę innego moto więc...
    ...zainteresowanych zapraszam do mojego ogłoszenia:

    http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1156316

    Pozdrawiam,
    Dzielak

  • 2. Data: 2009-02-11 18:43:31
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Dzielak" <D...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    Witam Precelki!
    W planach mam zakup troszkę innego moto więc...
    ...zainteresowanych zapraszam do mojego ogłoszenia:

    http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1156316

    Za 12 tys kupisz LC4 Adventure min z 2000 r.
    XT 600, DR czy Dominator to zadne enduro.

    Mam tu kilku chlopakow, ktorzy juz sie o tym przekonali.
    Te motocykle maja tyle wspolnego z enduro co Transalp.
    Jesli wiec chcesz wykorzystac moto takze do turystyki to Aventure jest
    idealem.

    to jest enduro:
    http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ktm/ktm_640_l
    c4_adventure_r%2001.htm

    a nie to:
    http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_d
    r650se%2000.htm
    http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha
    _xt600e%2001.htm
    http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_n
    x650_dominator%2096.htm

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 3. Data: 2009-02-11 18:58:11
    Od: Dzielak <D...@g...com>

    > Za 12 tys kupisz LC4 Adventure min z 2000 r.
    > XT 600, DR czy Dominator to zadne enduro.

    Witaj Karambol,
    może źle się wyraziłem. Dla mnie Ęduro to złapanie cokolwiek łąk,
    szuterku, lasku itd. Pewnie mija się to z ogólnymi definicjami - ale
    to kwestia niedouczenia jedynie i lekkości języka :)
    Tak naprawdę - po Bandziorku - dla mnie to i motorynka z oponami w
    "kostkę" będzie enduro :)
    Te modele poprostu podobają mi się a do moich celów na początek
    napewno wystarczą.

    LC4 też szalenie mi się podoba i jest mocniejsze od pozostałych
    wymieniony przeze mnie "konkurentów" - jednak ja zamierzam kupić moto
    za max 10.000 a 2.000 mieć na ewentulany serwis i wymianę co potrzeba.
    W tej cenie LC4 ciężko dostać, bo się ceni wyżej niż w/w.

    Pozdrawiam,
    Dzielak

  • 4. Data: 2009-02-11 19:13:36
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Dzielak" <D...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

> [...]

    za max 10.000 a 2.000 mieć na ewentulany serwis i wymianę co potrzeba.
    W tej cenie LC4 ciężko dostać, bo się ceni wyżej niż w/w.

    Nie jest tak zle. Ostatnio widzialem ogloszenie Adventure z 2000r z
    przebiegiem 18tys. za 9 800zl
    Jak sie poszuka to mozna znalesc.
    Ja Ci radze z doswiadczenia.
    Spojrz na wage tych motocykli, na ich moce, na zawieszenie. Jak sie wydaje
    takie pieniadze to warto je wydac dobrze:)

    Nie powiem, ze niechce Cie zniechecac do Twoich pomyslow bo bym sklamal:)
    Powiem tak:
    Kolega od Dominatora po kilku wypadach w teren (zadne tam rewelacje, lasy i
    laki) zaczol odkrencac owiewki bo nie dalo sie z nimi jezdzic (od trzesiawki
    odpadaly) a kazda , najmniejsza wywrotka konczylasie ich polamaniem.
    Drugi, ma XT - zawieszenie XT to jak zawieszenie amerykanskiego linkolna a
    nie motocykla enduro. Jest wrecz niebezpieczne, ostatni nasz wyjazd skonczyl
    sie powazna gleba bo XT - w razie 'W' nie daje zadnej szansy wybronienia
    sie. Nawet przy zwyczajnym, ostrym hamowaniu przod dobija do konca;/
    Trzeci kolega ogladal DR ale po przejazdzce stwierdzil, ze to by bylo
    wydanie pieniedzy w bloto i kupil LC4 (ciezki jak diabli i toporny jak Ursus
    C330).

    Radze szukac sprzetu, ktory da Ci banana na twarzy a nie pot naczole:)

  • 5. Data: 2009-02-11 19:33:26
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Jeszcze mi sie przypomnialo, ze jest jeszcze jeden kolega, ktory ma DR -
    jak to jedzie widac tu:

    http://www.youtube.com/watch?v=oMz7OhRx9FA&feature=c
    hannel_page

    Obejrzyj sobie to video, z pokladu LC4 mojego brata (szmergiel).
    Od 37 sek. mozesz zobaczyc najpierw Domonatora, potem DR - jak bys
    wyprzedzal furmanki (pozniej jada juz same LC4).

    W drugiej minucie filmu jest podjaz (na video wydaje sie plaski - ale taki
    nie jest:) - zreszta pozniej jest przebitka ze szczytu)
    Tylko KTMy podjechaly tym podjazdem, XT, DR i Dominator musialy podjezdzac
    na okolo..(mnie tam widac jak podjezdzam jadac przed szmerglem, pozniej
    wjezdza kolega na EXC i reszta chlopakow na LC4)

    Przemysl to:)

  • 6. Data: 2009-02-11 20:05:24
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    Karambol pisze:

    > Nie jest tak zle. Ostatnio widzialem ogloszenie Adventure z 2000r z
    > przebiegiem 18tys. za 9 800zl
    > Jak sie poszuka to mozna znalesc.
    Ten wiszący od dawna na allegro ze Śląska?.
    Chyba źle życzysz koledze, proponując mu LC4 z takiego rocznika w tej
    cenie :-)
    Jako zadowolony posiadacz LC4 potrafię zrozumieć, jak pojemne jest
    pojęcie enduro w powszechnym odbiorze, tym samym nie polecam KTMów jako
    cudowne remedium. Ciężkim F650 też można przejechać się po polno-leśnych
    drogach.

    --
    AL F650 & LC4

  • 7. Data: 2009-02-11 20:28:04
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

> [...]
    > enduro w powszechnym odbiorze, tym samym nie polecam KTMów jako cudowne
    > remedium. Ciężkim F650 też można przejechać się po polno-leśnych drogach.

    Jasne, ze mozna.
    Widzialem, na Bobrowym takiego na F650. Armaturą i sportami tez sie da (byl
    odcinek 2km przez las i laki).
    Nie rozumiem zamieszania jakie wprowadzasz?
    Na rolkach mozna zjezdzac po schodach, na deskorolce jezdzic po barierkach,
    armaturą przejechac przez las w pozycji na pajaka, sportem dojechac nad
    jeziorko tempem 5km/h.
    Enduro to enduro - przeprawowe, techniczne, rajdowe, dlugo i krotko
    dystansowe.
    Od 250 do 690 cm, od 100kg do 190kg. Od puszczy i blota po Dakar.
    Ale F650 to takie same enduro jak Dominator, Dr, XT czyli zadne.

  • 8. Data: 2009-02-11 21:26:29
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    Karambol pisze:

    > Nie rozumiem zamieszania jakie wprowadzasz?

    Spróbuję łopatologicznie. Jak jeszcze miałem XTZ750 to niejednokrotnie
    słyszałem tekst- "masz crossa". To byli dyletanci motocyklowi, więc nie
    wdawałem się w bezsensowne tłumaczenia.
    Motocykliści szosowi są zwykle bardziej obeznani i często używają
    uniwersalnego słowa enduro, gdy najczęściej zależy im na bezstresowym
    poruszaniu się po DROGACH leśnych i polnych. To jest ich definicja enduro.
    Przypomnę Ci, jak to pojęcie zdefiniował autor wątku:

    > Enduro to enduro - przeprawowe, techniczne, rajdowe, dlugo i krotko
    > dystansowe.

    Przy takiej defincji enduro to liczni tylko czekają by zaatakować LC4
    jako niespełniające kryteriów, bo... :-)

    > Od 250 do 690 cm, od 100kg do 190kg. Od puszczy i blota po Dakar.
    > Ale F650 to takie same enduro jak Dominator, Dr, XT czyli zadne.

    Zdecyduj się, czy te wymienione powyżej pojazdy z ich pojemnosciami i wagą
    nie łapią się do tej definicji?.
    Wyjazd na kołach TA/AT do Mongilii, Kazachstanu to jest enduro czy nie?
    Wszak spełniamy kryterium długodystansowego wyjazdu, a że prędkości
    mniesze niż na przysłowiowym "Dakarze", wypada odróżnić sport od
    amatorskiego wykorzystania.
    Mam przyciężkawego F650 oraz odchudzonego LC4, zależnie od nastawienia,
    potrzeby i wybranej trasy, dosiadam najodpowiedniejszy w danej sytuacji
    motocykl, choć czasami jeszcze EXC by sie zdało. Jeśli chcesz pomóc
    autorowi to przeczytaj jeszcze raz jakie ma oczekiwania do enduro i
    wówczas odpowiadaj zgodnie ze swą najlepszą wiedzą
    --
    AL F650 & LC4

  • 9. Data: 2009-02-11 21:51:27
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Nie bede cytowal bo w sumie wszystko co napisalm srowadza sie do jednego:

    Nie wazne czy to bedzie szuterek czy nie i nie wazne, ze "da sie" roznymi
    sprzetami.
    Wazne, ze wydaje sie na to kupe pieniedzy i warto wydac je dobrze.
    Kupno DR, Dominatora czy czegos z tej polki za takie pieniadze to wedlug
    mnie pienidze zle wydane.

    To, ze ktos chce jezdzic w miejscach w ktorych wiele sprzetow przejedzie bez
    problemu nie znaczy, ze trzeba kupowac te zle tylko dlatego, ze tez da sie
    nimi przejechac.
    Jesli ma sie do wydania okreslona sume pieniedzy to warto wydac je madrze.

    Taki byl caly sens moich postow.
    Od motocykla oczekujemy przyjemnosci z jazdy, charakteru, wygladu, brzmienia
    silnika, komfortu jazdy, osiagow - kazdy chce max z tych cech za tyle za
    ilego stac.
    To tyczy sie wszystkich odmian motocyklizmu.

  • 10. Data: 2009-02-11 23:18:28
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-11 20:33:26 +0100, "Karambol" <m...@w...pl> said:

> [...]
    > nie jest:) - zreszta pozniej jest przebitka ze szczytu)
    > Tylko KTMy podjechaly tym podjazdem, XT, DR i Dominator musialy podjezdzac

    Ale to wina motocykli czy rajderów? PNBNW ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco