  • 1. Data: 2015-04-10 15:36:26
    Temat: Gdzie się przeniosły mądre dyskusje o motocyklach?
    Od: Prawy <r...@g...com>

    jak w temacie,
    i można coś wiecej poczytać,
    bo nie tu przecież,

    czy sie nie przyznacie żeby nie ściągnąć na siebie uwagi na przykład troli?

  • 2. Data: 2015-04-10 17:24:42
    Temat: Re: na skacz
    Od: masti <g...@t...hell>

    Prawy wrote:

    > jak w temacie,
    jak w temacie

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2015-04-12 20:53:18
    Od: Prawy <r...@g...com>

    On Friday, 10 April 2015 15:36:26 UTC+2, Prawy wrote:
    > jak w temacie,
    > i można coś wiecej poczytać,
    > bo nie tu przecież,
    >
    > czy sie nie przyznacie żeby nie ściągnąć na siebie uwagi na przykład troli?

    ja to napisałem?
    wybrzmiewa niefajnie,
    sorry...

    tymniemniej tęskno tutaj za czasy jak sprzed paru lat...

  • 4. Data: 2015-04-12 21:44:57
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 12.04.2015 o 20:53, Prawy pisze:

    > ja to napisałem?
    > wybrzmiewa niefajnie,
    > sorry...
    >
    > tymniemniej tęskno tutaj za czasy jak sprzed paru lat...

    od czasu aneksji prelca przez sikacza, dla naszego dobra oczywiście
    (przypomina Wam to coś?) na preclu mamy tylko kopie sikacza. Wszystkie
    wartościowe rzeczy warte napisania czekają, aż sikacz zdechnie z głodu.
    Admini newsów twierdzili, że newsy umierają i sikacz da nam nowe życie.
    Dał, ale zabrał nasze. Dopóki sikacz sobie nie pójdzie, tu nie będzie
    nic ciekawego. Tylko kpina jeszcze nie umarła.

    --
    Arni

  • 5. Data: 2015-04-13 18:50:48
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 12 kwietnia 2015 21:44:58 UTC+2 użytkownik Arni napisał:
    > Admini newsów twierdzili, że newsy umierają i sikacz da nam nowe życie.
    > Dał, ale zabrał nasze. Dopóki sikacz sobie nie pójdzie, tu nie będzie
    > nic ciekawego. Tylko kpina jeszcze nie umarła.

    admini maja racje, newsy umierają co widac po ilosci dostepnych serwerów. Musiałem
    sie na gogla przeniesc :/

    A do zbiga to kto sie wybiera? Tak pytam dla ujawnienia sie czytaczy :)

    b.

  • 6. Data: 2015-04-13 19:13:23
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2015-04-13 o 18:50, Budyń pisze:

    > admini maja racje, newsy umierają co widac po ilosci dostepnych serwerów. Musiałem
    sie na gogla przeniesc :/

    > A do zbiga to kto sie wybiera? Tak pytam dla ujawnienia sie czytaczy :)

    Ja sie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250 (były rc24/rc46/pc40/xj600/k11).
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2015-04-13 20:45:17
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 13.04.2015 o 18:50, Budyń pisze:

    > admini maja racje, newsy umierają co widac po ilosci dostepnych serwerów. Musiałem
    sie na gogla przeniesc :/

    > A do zbiga to kto sie wybiera? Tak pytam dla ujawnienia sie czytaczy :)

    ja tylko nie wiem czy sam czy z familią

    --
    Arni

  • 8. Data: 2015-04-13 22:20:14
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 13 kwietnia 2015 20:45:18 UTC+2 użytkownik Arni napisał:

    > ja tylko nie wiem czy sam czy z familią

    to nie zuranski, po co ci familia :)

    b.

  • 9. Data: 2015-04-13 23:19:53
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Budyń <b...@r...pl> wrote:

    >A do zbiga to kto sie wybiera? Tak pytam dla ujawnienia sie czytaczy :)

    Hmm, hmm ;)
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 10. Data: 2015-04-14 19:41:16
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    > admini maja racje, newsy umierają co widac po ilosci dostepnych serwerów. Musiałem
    sie na gogla przeniesc :/

    Fora, forumy, hermetyczne typu uzyszkodnicy czerwonych R6 i sa tego efekty.

    > A do zbiga to kto sie wybiera? Tak pytam dla ujawnienia sie czytaczy :)
    No ba! :)

    --
    Pozdr!
    Rogal