  • 11. Data: 2015-04-14 21:34:32
    Temat: Re: Gdzie się przeniosły mądre dyskusje o motocyklach?
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 13.04.2015 o 22:20, Budyń pisze:

    > to nie zuranski, po co ci familia :)

    bo moja familia bardzo Zbiga lubi :)

    --
    Arni

  • 12. Data: 2015-04-14 22:08:49
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Grzegorz Rogala <a...@S...pl> wrote:

    >Fora, forumy, hermetyczne typu uzyszkodnicy czerwonych R6 i sa tego efekty.

    Jakie forumy... to juz przezytek, tera sie na fejzbuku zaklada grupy.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 13. Data: 2015-04-14 22:42:57
    Od: Sir |Piernik <d...@p...onet.pl>

    Budyń pisze:
    8<...
    > A do zbiga to kto sie wybiera? Tak pytam dla ujawnienia sie czytaczy :)
    ...>8

    Widzę że o czymś nie wiem?!
    Poza tym Ty lecisz czy jedziesz? :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 14. Data: 2015-04-14 23:15:48
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2015-04-14 o 22:42, Sir |Piernik pisze:
    > Budyń pisze:
    > 8<...
    > ...>8
    >
    > Widzę że o czymś nie wiem?!

    Bo trzeba a)wbić na Mordoksiążkę i b) na grupę zamkniętą Precle.

    Nie wiem czy powinienem wyręczać ale co mi tam.
    "GryPlan:
    9.V 2015, godz. 15:00, Urząd Gminy Kluki, ślub."

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250 (były rc24/rc46/pc40/xj600/k11).
    weFAQ&v=qvj

  • 15. Data: 2015-04-15 21:02:14
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 14 kwietnia 2015 22:42:57 UTC+2 użytkownik Sir |Piernik napisał:
    > Budyń pisze:
    > 8<...
    > ...>8
    >
    > Widzę że o czymś nie wiem?!
    > Poza tym Ty lecisz czy jedziesz? :)

    mam do wyboru latadło, jakis motur pożyczony abo auto - sie zobaczy :)

    b.

  • 16. Data: 2015-04-18 18:37:37
    Od: MrG <g...@g...com>

    On Tue, 14 Apr 2015 23:15:48 +0200, Magic <m...@w...pl>
    wrote:

    > Bo trzeba a)wbić na Mordoksiążkę i b) na grupę zamkniętą Precle.

    I tylko z tego powodu zaluje ze wywalilem mordkniżkę.

    --
    NC700XD