  • 1. Data: 2015-04-10 20:01:25
    Temat: czy dam rade ?
    Od: abi15 <albert1505@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam
    Czy mając 145cm wzrostu dam radę jeździć na yamaha yz 85?
    Nie będzie mi sprawiała problemów?

  • 2. Data: 2015-04-11 09:13:35
    Temat: Re: czy dam rade ?
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-04-10 o 20:01, abi15 pisze:

    > Czy mając 145cm wzrostu dam radę jeździć na yamaha yz 85?
    > Nie będzie mi sprawiała problemów?

    YZ 85 ma siedzenie na wysokości 86 cm. W zależności od ciężaru
    użytkownika i twardości sprężyn schodzi w dół ale i tak będzie za dużo.
    Może za rok będziesz wyższy.
    Co ciekawe, np TT-R110 ma kanapę na wys. 67cm.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2015-04-11 10:09:09
    Od: abi15 <albert1505@_NOSPAM_wp.pl>

    Piotr Rezmer napisal

    > YZ 85 ma siedzenie na wysokości 86 cm. W zależności od ciężaru
    > użytkownika i twardości sprężyn schodzi w dół ale i tak będzie za dużo.
    > Może za rok będziesz wyższy.
    > Co ciekawe, np TT-R110 ma kanapę na wys. 67cm.

    Aha. To myślisz że nie dam rady w ogóle jeździć.
    To co byś mi polecił,żebym mógł spokojnie dosięgnąć ?

  • 4. Data: 2015-04-11 11:16:50
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-04-11 o 10:09, abi15 pisze:

    > Aha. To myślisz że nie dam rady w ogóle jeździć.
    > To co byś mi polecił,żebym mógł spokojnie dosięgnąć ?

    Zakładam, że jeszcze urośniesz, więc poszukałbym używanego motocykla na
    jeden lub dwa-trzy sezony. Myślę że dość tanio dostaniesz DT 80 MX,
    który ma siedzisko na 82 cm

    Jest jeszcze dość duży wybór niższych hond np. CFR70, obejrzyj sobie te
    specyfikacje:

    http://powersports.honda.com/2013/crf80f/specificati
    ons.aspx
    http://powersports.honda.com/2012/crf70f.aspx
    http://powersports.honda.com/2015/crf50f/specificati
    ons.aspx
    http://powersports.honda.com/2015/crf110f/specificat
    ions.aspx

    Niektóre z nich mają automatyczną skrzynię biegów.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2015-04-11 11:18:49
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-04-11 o 10:09, abi15 pisze:

    > Aha. To myślisz że nie dam rady w ogóle jeździć.
    > To co byś mi polecił,żebym mógł spokojnie dosięgnąć ?

    Pamiętaj, że dla chcącego problem wzosrtu to tylko niedogodność.
    Pamiętam dziewczyny które startowały w rajdach, z powodu niskiego
    wzrostu wsiadały z taboretu na motocykl.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2015-04-11 12:43:03
    Od: abi15 <albert1505@_NOSPAM_wp.pl>

    Piotr Rezmer napisal

    > Pamiętaj, że dla chcącego problem wzosrtu to tylko niedogodność.
    > Pamiętam dziewczyny które startowały w rajdach, z powodu niskiego
    > wzrostu wsiadały z taboretu na motocykl.

    No ja chcę używany motocykl.
    Patrzyłem na tą yamahe yz
    85:http://olx.pl/oferta/yamaha-yz-85-CID5-ID9tsAP.ht
    ml

  • 7. Data: 2015-04-11 12:45:22
    Od: abi15 <albert1505@_NOSPAM_wp.pl>

    abi15 napisal

    > Piotr Rezmer napisal

    > No ja chcę używany motocykl.
    > Patrzyłem na tą yamahe yz
    > 85:http://olx.pl/oferta/yamaha-yz-85-CID5-ID9tsAP.ht
    ml

    > --

    Ale mogę jechać na nią zaglądnąć, bo jest niedaleko i usiąść sobie na niej.

  • 8. Data: 2015-04-11 21:47:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-04-10 o 20:01, abi15 pisze:
    > Witam
    > Czy mając 145cm wzrostu dam radę jeździć na yamaha yz 85?

    Nie dasz rady

    > Nie będzie mi sprawiała problemów?

    Jedyny problem to taki ze jak juz nawet jakims cudem wsiadziesz,
    odpalisz i ruszysz to sie wyjebiesz po zatrzymaniu bo nie dosiegniesz
    nogami do gleby. O ile Cie nie poniesie i nie zahamujesz na drzewie lub
    w rowie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 9. Data: 2015-04-12 14:41:58
    Od: abi15 <albert1505@_NOSPAM_wp.pl>

    Kuczu napisal

> [...]
    > odpalisz i ruszysz to sie wyjebiesz po zatrzymaniu bo nie dosiegniesz
    > nogami do gleby. O ile Cie nie poniesie i nie zahamujesz na drzewie lub

    Ale jedną nogą dosięgnę.
    Aż taką siłę ma ?

    Wczoraj siedziałem na yamaha TZR w której jest siodło na wysokości 84cm, I
    dosięgałem palcami do ziemi.

  • 10. Data: 2015-04-12 14:55:00
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-04-12 o 14:41, abi15 pisze:
    > Ale jedną nogą dosięgnę.

    no to powodzenia w terenie

    > Aż taką siłę ma ?

    W czasach mojej mlodosci Simson S51 potrafil poniesc niedoswiadczonego
    kierownia

    > Wczoraj siedziałem na yamaha TZR w której jest siodło na wysokości 84cm,
    > I dosięgałem palcami do ziemi.

    Jesli palcami to 2 cm zrobi ogromna roznice.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C