  • 1. Data: 2023-04-06 10:28:17
    Temat: Gdzie sprawdzic termin badania?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jeżdżę cudzym wózkiem, pamięć podpowiada że badania techniczne przypadają w kwietniu,
    gdzie sprawdzić konkretną datę (czy do
    sprawdzenia muszę mieć DR?)?

  • 2. Data: 2023-04-06 11:35:34
    Temat: Re: Gdzie sprawdzic termin badania?
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 6.04.2023 o 10:28, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jeżdżę cudzym wózkiem, pamięć podpowiada że badania techniczne
    > przypadają w kwietniu, gdzie sprawdzić konkretną datę (czy do
    > sprawdzenia muszę mieć DR?)?

    https://historiapojazdu.gov.pl/

    Ale potrzebne:

    Numer rejestracyjny
    Numer VIN
    Data pierwszej rejestracji

    Grzegorz Tomczyk

  • 3. Data: 2023-04-06 12:15:11
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 6 Apr 2023 10:28:17 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Jeżdżę cudzym wózkiem, pamięć podpowiada że badania techniczne przypadają w
    kwietniu, gdzie sprawdzić konkretną datę (czy do
    > sprawdzenia muszę mieć DR?)?

    https://historiapojazdu.gov.pl/

    Pierwsza rzecz, jaką diagnosta żąda, to DR.
    Nie wiem, czy jest możliwość zrobienia przeglądu bez DR - może ktoś
    podpowie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2023-04-06 17:20:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    DR jest, tylko miejsce na pieczątki skończyło się kilka lat temu, więc nie wiadomo od
    kiedy dokładnie liczyć ostatni rok.
    Są obecnie jakieś kary za kilkudniowe spóźnienia?

    -----

  • 5. Data: 2023-04-06 18:26:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    1,5tys - 5tys w przypadku kontroli.
    cena przeglądu x2 za spóźnienie powyżej 30dni.

    --
    Pete

  • 6. Data: 2023-04-06 19:06:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Apr 2023 12:15:11 +0200, Adam wrote:
> [...]
    >
    > Pierwsza rzecz, jaką diagnosta żąda, to DR.
    > Nie wiem, czy jest możliwość zrobienia przeglądu bez DR - może ktoś

    Dawniej była - DR zabrany przez policje.
    Teraz juz nie zabierają.

    Kolejny przypadek to zgubienie DR - przegląd moze byc potrzebny do
    wydania wtórnika.

    Tylko teraz diagnosci skomputeryzowani - zaraz będą wiedziec, kiedy
    był poprzedni przegląd i ile nalezy pobrać ... a ta podwyzszona oplata
    to w ogole weszła ?

    J.

  • 7. Data: 2023-04-06 23:35:00
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 06.04.2023 o 18:26, Pete pisze:

    > cena przeglądu x2 za spóźnienie powyżej 30dni.

    Kłamolisz :]

    https://motogen.pl/kara-za-spoznione-badanie-technic
    zne-nie-weszla-od-stycznia-2023-wielkie-zmiany-w-prz
    egladach-opoznione/

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>