  • 1. Data: 2010-07-13 08:38:05
    Temat: Gliwice -> Sorkwity
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Witam,
    Którędy najlepiej jechać z Gliwic do Sorkwit (na Mazurach)?
    Z Gliwic gierkówką w kierunku Warszawy, i teraz mam kilka wariantów:

    1. Ominąć Warszawę przez Żyrardów, Sochaczew i w Płońsku wjechać na DK7,
    dalej na Olsztyn.

    2. Ominąć Warszawę przez Grodzisk, Błonie, wjechać na DK7 koło Modlina i
    dalej jw.

    3. Przez Warszawę, potem DK61 na Ostrołękę, dalej DK53 i 602 na Mrągowo.

    4. Przez Warszawę, potem DK61 do Pułtuska, a dalej 599 Przasnysz,
    Chorzele, Szczytno, Biskupiec (albo od Szczytna 600 prosto na Sorkwity).

    Wyjazd z Gliwic w sobotę około 6 rano.

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2010-07-13 11:31:52
    Temat: Re: Gliwice -> Sorkwity
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 13 Jul 2010 08:38:05 +0200, Bartłomiej Zieliński napisał(a):

    > 2. Ominąć Warszawę przez Grodzisk, Błonie, wjechać na DK7 koło Modlina i
    > dalej jw.

    Ja zawsze wybieram ten wariant, natomiast w sobotę w godzinach rannych nie
    powinno być problemu na drogach, chyba że będzie jakaś zmiana turnusów.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 3. Data: 2010-07-13 11:43:52
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik huri_khan napisał:
    > Ja zawsze wybieram ten wariant, natomiast w sobotę w godzinach rannych nie
    > powinno być problemu na drogach, chyba że będzie jakaś zmiana turnusów.

    Właśnie ostatnio w sobotę przed południem podawali w radio kierowców, że
    DK7 jest zatłoczona a koło Mławy korek, tak że mam pewne obawy. We
    wrześniu byłem w Pułtusku i w jedną stronę jechałem przez Błonie, a w
    drugą przez Warszawę, i o dziwo oba przejazdy były dość płynne, a nawet
    przez Błonie było gorzej, bo był korek przed skrzyżowaniem z DK2.

  • 4. Data: 2010-07-13 12:27:04
    Od: "mcgregor" <m...@p...onet.pl>

    Jechałem DK7 w niedzielę od Gdańska do Ostródy. W godzinach między 6.00 a
    7.30 w stronę Ostródy mało aut natomiast w przeciwną nieprzerwany strumień
    aut (chociaz bez wiekszych korków).