  • 1. Data: 2010-07-13 08:57:54
    Temat: Serwis dla Volvo w Gdańśku
    Od: Sarenka <s...@m...com>

    Szanowni grupowicze...
    Najpierw - by dzisiejszy dzien by jednak troche chlodniejszy niz
    poprzedni :D

    A do rzeczy - czy ktos z szanownych czytelników moze polecic jakis
    serwis dla V70`tki w Gdańsku/Trójmieście (ew. okolicach)? Wiele osób
    polecało Alwo - ja sie jednak mocno sparzylem. Wiem, ze jest
    Volvosystem w Gdynii. Jeden znajomy hwalil tez sobie chlopakow z
    Pruszcza. Do zrobienia w sumie rzeczy proste - koncowka drazka, olej
    itp. ale ostatnio tez z taka "pierdolka" pojechalem po czym w trase
    musialem jechac partnerem bez klimy :(

    Pozdrawiam
    Sarenka (ale facet :D)