  • 101. Data: 2012-04-20 19:08:04
    Temat: Re: Głosujcie na Asię!
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/04/2012 19:32, marek augustynski wrote:

> [...]
    > Czy coś wynika z tego, że ktoś potrafi porozmawiać na temat z każdym,
    > amatorem, artystą, profesorem, kłócić się a pozostawać w przyjaźni i
    > że zrobi to normalnie, bez żadnych zahamowań, po ludzku? Ależ nie. Z
    > tego nic nie wynika. Największe znaczenie mają za to "kompleksy" i
    > głupota, w której możemy się radośnie pławić. Oto cel, oto i wyzwanie.
    > Dziesięć razy powtórzyć o flaszce i ogórkach. Czy to wystarczy? Ależ
    > oczywiście, że nie. Trzeba powtórzyć sto razy, a najlepiej nigdy nie
    > przestać tego powtarzać. Trzeba sobie bowiem dobrze zakodować, że

    Znaczenie dla mnie mają efekty tej pracy. Jeśli ktoś pod domem będzie ci
    kopać codziennie metrowy dół, po czym go zasypie i tak w kółko przez
    miesiąc, nie będę podziwiał jego ciężkiej pracy, tylko wyśmiewał głupotę.

    Jak dotąd nie pokazałeś nigdzie ani jednego zdjęcia, które można by
    nazwać poprawnym, więc albo zrób to w końcu i udowodnij, że jesteś
    dobrym fotografikiem, albo przestań się kompromitować opowiadaniem o
    przyjaźniach i dzieleniu pasją.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 102. Data: 2012-04-20 19:54:46
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

> [...]
    > nazwać poprawnym, więc albo zrób to w końcu i udowodnij, że jesteś
    > dobrym fotografikiem, albo przestań się kompromitować opowiadaniem o

    A dlaczego mam się przestać kompromitować? Nie możesz tego wytrzymać
    czy jak?

    marek