  • 1. Data: 2014-09-05 09:49:47
    Temat: Gniazdo VGA w IBooku
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Witam
    Do podłączenia zewnętrznego monitora w IBook-u stosuje się jakiś Applowski
    przedłużaczyk-przejściówkę. Ma ktoś pożyczyć do próby? :) Albo tanio
    sprzedać?
    Muszę zdiagnozować uszkodzenie - nie wiem czy walnęła matryca czy raczej
    grafika. Oddam zaraz :)
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2014-09-06 14:31:41
    Temat: Re: Gniazdo VGA w IBooku
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Kup sobie swój i nie dziaduj: http://www.ebay.com/itm/121428036602

  • 3. Data: 2014-09-06 15:39:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 6 Sep 2014 07:31:41 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Kup sobie swój i nie dziaduj: http://www.ebay.com/itm/121428036602

    1. Dopóki nie sprawdzę matrycy nic nie będę kupował, zwłaszcza że to u mnie
    jednorazowa sprawa. A w kraju sa droższe niż ten laptop :)
    2. W Chinach tanio ale zanim statek przypłynie... :)
    3. Nie potrzebuję do HDMI. Potrzebuję do VGA.
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2014-09-07 00:42:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > 2. W Chinach tanio ale zanim statek przypłynie... :)
    > 3. Nie potrzebuję do HDMI. Potrzebuję do VGA.

    Do VGA też są. I też tanio. Taniej niż kilka biletów tramwajowych
    aby się pofatygować po pożyczony i kilka nowych aby oddać...

    I założe się, że nie znajdziesz tu chętnego na pożyczenie Ci
    w czasie krótszym niż ta przejściówka przyjdzie z Chin pocztą :-)

  • 5. Data: 2014-09-24 11:38:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 6 Sep 2014 17:42:47 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    >
    > I założe się, że nie znajdziesz tu chętnego na pożyczenie Ci
    > w czasie krótszym niż ta przejściówka przyjdzie z Chin pocztą :-)

    Niestety, nie ma. Od tygodni obserwuję Allegro i nic takiego nie znalazłem.
    W sklepach netowych też nie znalazłem. To jakiś biały kruk...
    Jedyne co jest to przejściówki mini displayport - wtyk jest w przybliżeniu
    negatywem tego co ja potrzebuję a co nazywa się mini vga.
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2014-09-29 05:03:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > Jedyne co jest to przejściówki mini displayport - wtyk jest w przybliżeniu
    > negatywem tego co ja potrzebuję a co nazywa się mini vga.

    Zaraz, zaraz... przecież podawałem Ci abyś spojrzał na eBay, nie Allegro.
    http://www.ebay.com/itm/181540980321

  • 7. Data: 2014-09-29 05:05:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> wrote in message

    > Zaraz, zaraz... przecież podawałem Ci abyś spojrzał na eBay, nie Allegro.
    > http://www.ebay.com/itm/181540980321
    http://www.showmecables.com/product/Mini-DisplayPort
    -to-VGA-Adapter.aspx?