  • 1. Data: 2014-09-05 10:59:54
    Temat: Dysk do lapka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Chciałbym włożyć do lapka jakis szybki dysk.
    Teoretycznie wielkosc nie jest dla mnie az tak wazna, ale wiadomo, ze
    miejsca nigdy za mało.
    Ale kasy nie chce wydawac przesadnie duzo - powiedzmy maks 250zł.

    Co włożyc:
    - cos SSD o maksymalnej wielkosci za te pieniadze
    - 500GB SSHD dostepny za około 200zł?

    Zalezy mi na predkosci działania, natomiast nie prowadze zandej oboróki
    wideo, predkosc kopiowania jakis wiekszych plików tez nie jest dla mnie az
    tak wazna.

  • 2. Data: 2014-09-05 11:30:01
    Temat: Re: Dysk do lapka
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 05 Sep 2014 08:59:54 GMT, Budzik napisał(a):

    > Zalezy mi na predkosci działania, natomiast nie prowadze zandej oboróki
    > wideo, predkosc kopiowania jakis wiekszych plików tez nie jest dla mnie az
    > tak wazna.

    Ewidentnie SSD.
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2014-09-05 14:38:01
    Od: s...@g...com

    A hybrydowy ????
    Ja kupiłem używkę seagate hybrydowy 500GB (po co nowy dysk do starego kompa).
    Chodzi już miesiąc potrzebuje ok 40 sekund na restart systemu.

  • 4. Data: 2014-09-05 14:41:56
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-05 14:38, s...@g...com pisze:
    > A hybrydowy ????
    > Ja kupiłem używkę seagate hybrydowy 500GB (po co nowy dysk do starego kompa).
    > Chodzi już miesiąc potrzebuje ok 40 sekund na restart systemu.

    SSD 10 sec ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2014-09-05 16:24:52
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 05 Sep 2014 14:41:56 +0200, Chris napisał(a):

    > SSD 10 sec ...

    2xHDD w RAID0 - będzie pod 2 minuty. No ale ja restartuję kompa raz na dwa
    tygodnie może. ;D

    [ Rozczarowanie: Kiedy czasem myślisz, że los się do ciebie uśmiechnął, ]
    [ a ty go po prostu rozśmieszyłeś. (demotywatory.pl) ]

  • 6. Data: 2014-09-05 21:23:31
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 05/09/2014 09:59, Budzik wrote:
> [...]
    > wideo, predkosc kopiowania jakis wiekszych plików tez nie jest dla mnie az

    Ponad rok temu kupilem 56GB SSD do starego laptopa na system i chodzi jak
    nowy. Już nie chodzi o start systemu ale szybkosc codziennego dzialania i
    cisze.

  • 7. Data: 2014-09-05 21:51:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-09-05 o 16:24, Przemysław Ryk pisze:
    > 2xHDD w RAID0 - będzie pod 2 minuty. No ale ja restartuję kompa raz na dwa
    > tygodnie może. ;D

    I pewnie jest to wysłużony laptop (4 lata) jak mój główny komputer
    domowy? ;-)
    Wiem... ja obrabiam tylko drobnicę i masowo używam jpg.
    Dlatego SSD za 300 zł robi u mnie furorę :-)

  • 8. Data: 2014-09-05 22:34:52
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 05 Sep 2014 21:51:10 +0200, z napisał(a):

    > I pewnie jest to wysłużony laptop (4 lata) jak mój główny komputer
    > domowy? ;-)

    Jeszcze aż tak bardzo nie zwariowałem. :) Ale nie jest to jakaś specjalna
    nowość - ot Core 2 Duo E8400 pogoniony na 3,9 GHz, 8GB ram.

    > Wiem... ja obrabiam tylko drobnicę i masowo używam jpg.
    > Dlatego SSD za 300 zł robi u mnie furorę :-)

    Przymierzam się do przesiadki, ale to jednocześnie z nowym procem i nową
    płytą z SATA 6Gb. Co się ma ten 840 Pro krztusić. :D

    [ The trouble with wanting something is the fear of losing it, or never ]
    [ getting it. (Max Payne) ]

  • 9. Data: 2014-09-05 23:05:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-09-05 o 22:34, Przemysław Ryk pisze:
    > Przymierzam się do przesiadki, ale to jednocześnie z nowym procem i nową
    > płytą z SATA 6Gb. Co się ma ten 840 Pro krztusić. :D

    O masz :-) Po co pchać się w PRO i nową płytę główna z prockiem zamiast
    kupić Evo i cieszyć się każdą sensownie wydaną złotówką.
    Tak wiem.. Złote kable, brak kompresji jpg, najnowsze kości pamięci
    robią jakiś promil różnicy ;-)
    Spróbuj nie bądź zatwardziały wrogiem postępu. :-)
    Zakładałem SSD do kompa z Twoim prockiem. Był szybki ale dopiero wtedy
    przeszedł w "nadświetlną".
    Teraz pracuję na I7 z HDD. Masakra jakaś. Wygodniej mi się pracuje na
    domowym lapku.

  • 10. Data: 2014-09-06 05:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik 2late d...@w...pl ...

    > Ponad rok temu kupilem 56GB SSD do starego laptopa na system i chodzi
    > jak nowy. Już nie chodzi o start systemu ale szybkosc codziennego
    > dzialania i cisze.

    OK, pytanie tylko jaki bedzie zysk przy dysku SSHD, bo jednak miejsca
    bedzie wiecej niz przy kupnie SSD.