  • 1. Data: 2022-10-03 11:36:59
    Temat: Godzina na zablokowanym ekranie
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    Jest jest jakiś smartfon z Androidem, który non-stop wyświetla godzinę(+
    ewentualnie datę), na zablokowanym ekranie? Próbowałem różnych
    aplikacji, ale szkoda słów jak działają.

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 2. Data: 2022-10-03 12:00:41
    Temat: Re: Godzina na zablokowanym ekranie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Oct 2022 11:36:59 +0200, ALEX MR wrote:
    > Jest jest jakiś smartfon z Androidem, który non-stop wyświetla godzinę(+
    > ewentualnie datę), na zablokowanym ekranie? Próbowałem różnych
    > aplikacji, ale szkoda słów jak działają.

    Samsungi z OLED?

    S4 o ile pamietam, tylko czy luzem, czy z pokrowcem z okienkiem ...

    J.

  • 3. Data: 2022-10-03 12:46:00
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-03-października-2022 o 12:00, J.F pisze:
    > Samsungi z OLED?

    Chyba nie wszystkie. Miałem jakiś A40 i nie było fabrycznie a aplikacje
    zżerały prąd. Chociaż ekran był amoled

    A co? Ajfony po wielu latach już mają i staje się popularne? ;-)

    Miałem N8, 1020, S7 a teraz S10e.

    Nie wyobrażam sobie telefonu bez Always on Display ;-)

    Następny będzie jakiś Pixel. One też mają.

    REALME 8 też ma

  • 4. Data: 2022-10-03 14:01:28
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 03.10.2022 o 11:36, ALEX MR pisze:
    > Jest jest jakiś smartfon z Androidem, który non-stop wyświetla godzinę(+
    > ewentualnie datę), na zablokowanym ekranie? Próbowałem różnych
    > aplikacji, ale szkoda słów jak działają.

    Cała masa, ale chyba(?) tylko te z OLED.
    Huawei P30 pro np. ?

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 5. Data: 2022-10-03 14:19:56
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 03.10.2022 o 12:46, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > Miałem N8, 1020, S7 a teraz S10e.
    >
    > Nie wyobrażam sobie telefonu bez Always on Display ;-)

    Ale ... OoD wyświetla przez jakiś czas a nie non-stop.

  • 6. Data: 2022-10-03 15:00:09
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-03-października-2022 o 14:19, ii pisze:
    > Ale ... OoD wyświetla przez jakiś czas a nie non-stop.

    Wszystkie moje telefony wyświetlały nonstop.
    Można ustawić też czas wyświetlania.

  • 7. Data: 2022-10-06 02:19:11
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>

    ALEX MR wrote:
    > Jest jest jakiś
    > wyświetla godzinę(+ ewentualnie datę), na zablokowanym ekranie

    Złożone w pionie zdjęcia dwóch ekranów teleSraj'a...

    https://i.postimg.cc/tTdFdcXJ/settings.png (żywotność 30dni)

    O ile pamiętam; to od piątej wersji androSraj'a
    opisana opcja była już dostępna.

    --
    Personalidade Onisciente

    ? Kto sieje wiatr, zbiera burzę! <-> Sow the wind, reap the whirlwind! ?

    https://youtu.be/_zZiXPMeAZE?t=72 <-- PRECZ MORDERCY!

    http://bit.do/rusofobia-skrajnych-idiotow <-- Ścierwo USraelskie!

    https://youtu.be/bJElheiCGNQ <-- Parchy bananowe pierdolą brednie!

    https://www.youtube.com/watch?v=8ykdDQ5noEY&t=121s <-- Przydupasy!