  • 1. Data: 2022-10-07 10:48:18
    Temat: To jest Firma!!
    Od: trybun <M...@j...cb>

    Gdzie innym operatorom do T-Mobile, nie dość że składają życzenia
    urodzinowe to jeszcze nie zapominają o prezencie! 15GB transferu z
    życzeniami. A ja się użerałem przez tyle lat z np Orange..

  • 2. Data: 2022-10-07 18:47:53
    Temat: Re: To jest Firma!!
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-07-października-2022 o 10:48, trybun pisze:
    > Gdzie innym operatorom do T-Mobile, nie dość że składają życzenia
    > urodzinowe to jeszcze nie zapominają o prezencie! 15GB transferu z
    > życzeniami. A ja się użerałem przez tyle lat z np Orange..

    Też mi prezent. W tv lecą reklamy z 300 GB

  • 3. Data: 2022-10-07 20:30:13
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 07.10.2022 o 10:48, trybun pisze:
    > Gdzie innym operatorom do T-Mobile, nie dość że składają życzenia
    > urodzinowe to jeszcze nie zapominają o prezencie! 15GB transferu z
    > życzeniami. A ja się użerałem przez tyle lat z np Orange..

    Organizują Ci urodziny?

  • 4. Data: 2022-10-08 01:24:46
    Temat: Re: To jest BULLSHIT-firma!!
    Od: Personalidade??Onisciente <p...@l...net.invalid>

    trybun wrote:
    > Gdzie innym operatorom do *-******, nie dość że składają życzenia
    > urodzinowe to jeszcze nie zapominają o prezencie! 15GB transferu z
    > życzeniami. A ja się użerałem przez tyle lat z np pomarańczówka...

    Bezeceństwa i smutki... w jakim świecie żyjesz, że wspierasz szkopa?

    Wiesz co szkop czynił w latach 1939-1945, napadł twój kraj i naiwnym
    dzieciakom rozsypywał cukiereczki (po wywieszką jaki to dobry szkop)
    Tymczasem ta MORDplaga w ciągu 6 lat wymordowała przeszło 70'000'000
    w tym 5'800'000 twoich rodaków!

    Obecnie 95% neoPRLu jest w grabieżczych łapach "zgniłego zachodu"!

    Skończ z wylizywaniem dupy i spijaniem kutasówki tym hienom!

    --
    Personalidade??Onisciente

    ? Kto sieje wiatr, zbiera burzę! <-> Sow the wind, reap the whirlwind! ?

    https://youtu.be/-UgfqlsadMg?t=66 <-- ćwierćDupki z nierządu!

    https://youtu.be/_zZiXPMeAZE?t=72 <-- PRECZ MORDERCY!

    http://bit.do/rusofobia-skrajnych-idiotow <-- Ścierwo USraelskie!

    https://youtu.be/bJElheiCGNQ <-- Parchy bananowe pierdolą brednie!

    https://www.youtube.com/watch?v=8ykdDQ5noEY&t=121s <-- Przydupasy!

    https://youtu.be/Gr5a6kLC--A <-- i kto jest skurwysynem /bandytą?!

    https://youtu.be/tF8A0zeBjUQ <-- wywłaszczeni czyli wydupceni!

    http://bit.do/myrotworec <-- zaścianek nic nie wie o mordercach!
    https://myrotvorets.center/

    https://bit.do/kryminalisci-z-ukrainy <-- precz z kryminalną kliką!
    https://youtu.be/4Hyg3xnQGrA

    https://www.nawolyniu.pl/artykuly/nacjonalizm.htm <-- !

    http://bit.do/skurwysynom_pieklo <-- i nic innego!

    https://youtu.be/CJg-mxZrCuY <-- Historia lubi się powtarzać!

    https://youtu.be/HIV0sr8e-EQ <-- Możecie sobie wsadzić w dupę!
    https://youtu.be/TaXChUXYAxk

    https://youtu.be/KfcpUzPYbNc?t=224 <-- Szubienica dla REZUNa!

    http://bit.do/nazi_bandera <-- REZUNom nie ma miejsca na ziemi!

    https://zmianynaziemi.pl/kategoria/banderowcy <-- konowalce REZUNy!

    https://youtu.be/YYzvOq2Fmco <-- Himalaje hipokryzji!
    https://youtu.be/y9fLsWL4Sgo

    https://youtu.be/p62cTYszOFg <-- Najparszywsze miejsce na świecie!

    https://youtu.be/6yPvfIPIG7M <-- Won z faszystowskiej euroQURWY!

    https://wsws.org/pl/articles/2022/03/25/roma-m25.htm
    l <-- Rezuny!

    https://youtu.be/F1Igbm4LwEA <-- banderowcy to hitlerowcy i vice versa

    http://www.ExposeTheReset.com <-- deep state (państwo w państwie) mafia

    https://youtube.com/watch?v=mS5OVRr5yl4&t=233s <-- Niewolnicy USrael'a

    https://bit.ly/3NX8GUV <-------- Rzeźnicy

    https://postimg.cc/cKh8Pq83 <--- Mordercy

    https://youtu.be/LaYDcO_tEV4 <-- Wykopceni na sucho

    https://youtu.be/LEFsYlpck6U <-- USrael pod obstrzałem

    https://youtu.be/2o-Ngr_x_HA <-- USraeleskie dezinformacje

    https://bit.do/ukrainski_mafionacizm <-- gangsterski kapitalizm!

    https://bit.do/ukrainskie-ludobojstwo-na-polakach <-- !!!

    ??

  • 5. Data: 2022-10-08 08:51:11
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 07.10.2022 o 18:47, _Master_ pisze:

    > Też mi prezent. W tv lecą reklamy z 300 GB

    Tak, w reklamach. W rzeczywistości aby skorzystać trzeba stawać na
    uszach, i nawet to nie zawsze pomaga.

  • 6. Data: 2022-10-08 08:51:25
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 07.10.2022 o 20:30, ii pisze:

    > Organizują Ci urodziny?

    Dali prezent.

  • 7. Data: 2022-10-08 12:14:40
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 08.10.2022 o 08:51, trybun pisze:

    > Dali prezent.

    Zaprosiłeś ich?

  • 8. Data: 2022-10-08 17:35:26
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-08-października-2022 o 08:51, trybun pisze:

    > Tak, w reklamach. W rzeczywistości aby skorzystać trzeba stawać na
    > uszach, i nawet to nie zawsze pomaga.

    Nie wiem jak to jest w innych firmach ale w pleju po przekroczeniu
    gigabajtów nadal można oglądać UPCTvGo co jest dla mnie wyznacznikiem
    dużego transferu większego od mormlnych filmów na jutubie.

    Dlatego mogę nawet cały rok funkcjonować po zaciśnięciu lejka ;-)

    Może to kwestia lokalizacji w mieście wojewódzkim.

    Pierdylion gigabajtów mnie śmieszy a te Twoje 15 ... wzbudza politowanie ;-)

  • 9. Data: 2022-10-08 18:45:05
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2022-10-07 o 10:48, trybun pisze:
    > Gdzie innym operatorom do T-Mobile, nie dość że składają życzenia
    > urodzinowe to jeszcze nie zapominają o prezencie! 15GB transferu z
    > życzeniami. A ja się użerałem przez tyle lat z np Orange..

    Orange też daje, ale to są śmieszne te prezenty - np. 10 GB do
    wykorzystania przez 3 dni, albo 5 GB na 1 dzień. Żeby to wykorzystać
    przez 1 dzień to chyba bym musiał hot-spot stawiać.

    K.

  • 10. Data: 2022-10-09 08:50:40
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 08.10.2022 o 17:35, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > Może to kwestia lokalizacji w mieście wojewódzkim.
    >
    > Pierdylion gigabajtów mnie śmieszy a te Twoje 15 ... wzbudza

    Chyba z 8 lat korzystałem z usług Play, taryfa "bez limitu". Orżniecie
    już na początek, okazało się że limit 100GB jednak był. Przez te 8lat
    nie dostałem od nich żadnych prezentów. Muszę jednak przyznać że jako
    jedyni składali życzenia z okazji urodzin czy imienin. Także kontakt z
    BOKiem wręcz wzorowy. Wracając do sedna - nawet nie próbuj wykazywać
    jakiejś wyższości Play nad T-Mobile, poza oczywiście BOKiem. A za to że
    parają się obsługą telewizji internetowej kosztem jakości usług
    telefonicznych powinien ktoś im zabrać koncesję.