  • 1. Data: 2023-11-20 17:36:51
    Temat: Galaxy S10e warto zmienić na coś z Pleja?
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Zasypują mnie ofertami przedłużenia umowy

    W zasadzie chciałbym to samo ale już widzę że trochę MULI i baterię
    trzeba częściej ładować niż kiedyś

    oczywiście amoled z Always On Display

    Aparat mógłby mieć szybszą migawkę

    Duża bateria

    I przyzwyczaiłem się do funkcjonalności Bixby

    Do 2 tysi w ratach abo?

    Iść na całość czy przytrzymać się krzesła? '_)

  • 2. Data: 2023-11-20 21:18:59
    Temat: Re: Galaxy S10e warto zmienić na coś z Pleja?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Nov 2023 17:36:51 +0100, _Master_ napisał(a):

> [...]
    >
    > I przyzwyczaiłem się do funkcjonalności Bixby
    >
    > Do 2 tysi w ratach abo?
    >
    > Iść na całość czy przytrzymać się krzesła? '_)

    Nie odpowiem na pytanie, ale uczulę na jedno zagadnienie.

    Kilka razy w przeciągu wielu lat zdarzyło mi się policzyć ofertę od trzech
    głównych dostawców.

    Za każdym razem wychodziło, że taniej jest kupić telefon w normalnej
    sprzedaży czy u dystrybutora, aniżeli płacić raty.

    Przy okazji kupując w telefonii dostaje się smartfona z doinstalowanym
    badziewiem lub z ograniczonymi funkcjami. Dawniej jeszcze bywały sim-locki.
    Natomiast w wolnej sprzedaży dostaje się nie brandowany system a sam sprzęt
    występuje w wielu wersjach i często jest lepiej wyposażony.
    Telefonie sprzedają najczęściej same najtańsze ogryzki, nie miewają wersji
    najwyższych.

    Ostatni raz sprawdzałem to, jak wyszedł Galaxy S9.
    Może teraz jest lepiej na korzyść telefonii - trzeba sprawdzić.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2023-11-21 07:07:40
    Od: ALEX Martinez <a...@b...pl>

    W dniu 20.11.2023 o 21:18, Adam pisze:

> [...]
    >
    > Za każdym razem wychodziło, że taniej jest kupić telefon w normalnej
    > sprzedaży czy u dystrybutora, aniżeli płacić raty.

    Jak nie jest to pilny zakup, to można trafić raty bez odsetek.

    --
    ALEX Martinez
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka zatopiła nie tylko flotę rosyjską,