  • 1. Data: 2023-11-24 14:54:45
    Temat: nju LTE
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    nju przysłalo karte sim, "bo pana stara karta nie obsluguje LTE".

    Hm, patrze na telefon - LTE wyswietla.
    Pewnie chodzi o jakąś inną kartę/numer.

    Oni tak z dobrego serca, czy likwidacja 2G/3G bardzo blisko?

    A co tam w zasadzie na karcie SIM jest takiego, co wymaga wymiany w
    LTE?
    Jakies namiary na serwisy operatora ?

    J.

  • 2. Data: 2023-11-26 10:43:26
    Temat: Re: nju LTE
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Może przy okazji uzyskałeś rozmiar nano do wyciśnięcia?

    -----

  • 3. Data: 2023-11-27 11:41:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Nov 2023 10:43:26 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > Może przy okazji uzyskałeś rozmiar nano do wyciśnięcia?

    Oczywiscie, karta jest ... wielowymiarowa :-)

  • 4. Data: 2023-11-28 09:32:23
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    No widzisz, ostatnio potrzebowałem jakąkolwiek kartę dla włożenia do nowiutkiego
    urządzenia (chyba tabletu, przyzwyczajony że bez
    karty SIM urządzenia mają przycięte funkcje) i żadna z kilku "zużytych" przez mnie
    SIM-ów z szuflady nie miała nacięcia do rozmiaru
    nano, a to kilka lat zaledwie od ich kupienia.

    Tak przy okazji: jak wygląda proces wymiany "dużej" karty SIM na posiadającą nano-SIM
    u operatora Aero2 ? Chciałbym właśnie Aero2 do
    tabletu wpakować, a posiadana SIM nie ma nano.

    -----

  • 5. Data: 2023-11-28 16:51:20
    Od: Grzexs <g...@p...fm>

    > Tak przy okazji: jak wygląda proces wymiany "dużej" karty SIM na
    > posiadającą nano-SIM u operatora Aero2 ? Chciałbym właśnie Aero2 do
    > tabletu wpakować, a posiadana SIM nie ma nano.

    Ja bym użył pilnika lub papieru ściernego. Szybciej.

    --
    Grzexs