  • 1. Data: 2010-10-18 19:35:26
    Temat: Gotowy konwerter USB->DS1820
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Nie, ja nie potrzebuje. Ale ktoś chce kupić takowy konweter "na fakturę"
    i ze zdziwieniem stwierdzam ze allegro zawiodło. Nie ma.

    Cel:

    a) kilka czujnikow temperatury

    b) bez parasite power

    c) USB

    Czy ktoś widział taką zabawkę koniecznie z możliwością kupna w normalny
    sposób? Ideałem jest widzialnośc po stronie PC jako zwykłego portu COM
    bez udziwnień. Chodzi o zbieranie temperatury z pomieszczeń i było by
    milo gdyby ktoś nie czepiał samorobki. Dlatego potrzebuje oficjalna drogą.

  • 2. Data: 2010-10-18 20:06:37
    Temat: Re: Gotowy konwerter USB->DS1820
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    http://www.shop.kristech.eu/index.php?cPath=59