  • 1. Data: 2012-12-31 10:49:54
    Temat: HDR, macrofusion
    Od: Krzysiek <k...@p...onet.pl>

    Moje pierwsze starcie z techniką HDR... niestety nie wypadło pomyślnie ;-(

    Nie wiem skąd się biorą te ciemne prostokąty (najbardziej widoczne przy
    wieży ratusza) po posklejaniu:
    https://lh5.googleusercontent.com/-SWBaekagaUM/UOCr1
    z45elI/AAAAAAAAE8c/B_3o1ccdZuM/s720/Rynek_mf_rt_1.jp

    (trzy ostatnie zdjęcia w albumie, nieco przejaskrawione, ale na
    wszystkich jest ten sam efekt)

    Być może to kwestia programu i parametrów lub... no właśnie czego?

    Pozdrawiam

    PS.
    Aparat D40x, a zdjęcia zrobione były do jpg'a (może to ten problem?)

  • 2. Data: 2013-01-01 22:13:56
    Temat: Re: HDR, macrofusion
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Może podaj więcej szczegów.
    jakim programem robiłeś i daj składowe zdjęcia.

    mi np wyszedł taki hdr ;-)
    http://rydwelski.pl/index.php?gallery=02WakacjeFerie
    IInne/111/Poznan/Noc&image=BetlejemPoznanskie.jpg

    złozony programem którego nie moge sie nachwalić Sns-hdr.com

    pozdrawiam
    robert

  • 3. Data: 2013-01-01 23:29:27
    Od: kris_gor <k...@p...onet.pl>

    W dniu 01.01.2013 22:13, TheGuru pisze:
> [...]
    IInne/111/Poznan/Noc&image=BetlejemPoznanskie.jpg

    > złozony programem którego nie moge sie nachwalić Sns-hdr.com

    http://disk.jabbim.cz/s...@j...pl/20121225_000
    2.jpg
    http://disk.jabbim.cz/s...@j...pl/20121225_000
    3.jpg