    From: " " <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: HP Officejet 8600 Pro i Windows 98
    Date: Thu, 17 Jun 2010 08:27:11 +0000 (UTC)

    Witam,

    Znajoma kupiła drukarkę: HP Officejet 8600 Pro. Chce ją używać pod Windowsem
    98. Dzwoniłem do HP, szukałem też po ich stronach i w google ale nie znalazłem
    odpowiedniego sterownika. Czy jest jakiś alternatywny sterownik (np od innej
    drukarki) na którym można by uruchomić tą drukarkę pod win 98? Czy zadziała
    jeśli podepnie się ta drukarkę do kompa z Win XP i udostępni drukarkę dla
    kompa z Win 98?

    Pozdr,
    Mariusz