  • 1. Data: 2010-06-17 08:27:11
    Temat: HP Officejet 8600 Pro i Windows 98
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    Znajoma kupiła drukarkę: HP Officejet 8600 Pro. Chce ją używać pod Windowsem
    98. Dzwoniłem do HP, szukałem też po ich stronach i w google ale nie znalazłem
    odpowiedniego sterownika. Czy jest jakiś alternatywny sterownik (np od innej
    drukarki) na którym można by uruchomić tą drukarkę pod win 98? Czy zadziała
    jeśli podepnie się ta drukarkę do kompa z Win XP i udostępni drukarkę dla
    kompa z Win 98?

    Pozdr,
    Mariusz

  • 2. Data: 2010-06-17 09:33:04
    Temat: Re: HP Officejet 8600 Pro i Windows 98
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-06-17 10:27, m...@W...gazeta.pl pisze:
    > Witam,
    >
    > Znajoma kupiła drukarkę: HP Officejet 8600 Pro. Chce ją używać pod Windowsem
    > 98. Dzwoniłem do HP, szukałem też po ich stronach i w google ale nie znalazłem

    O takich rzeczach należy myśleć *przed* a nie *po* zakupie.

    > odpowiedniego sterownika. Czy jest jakiś alternatywny sterownik (np od innej
    > drukarki) na którym można by uruchomić tą drukarkę pod win 98? Czy zadziała

    Drukarka obsługuje PCL 3, można spróbować na sterowniku od starszej HP,
    ale gwarancji nie ma. Do tego murowane kłopoty z dupleksem itp funkcjami.

    > jeśli podepnie się ta drukarkę do kompa z Win XP i udostępni drukarkę dla
    > kompa z Win 98?

    Problem sterowników pozostanie.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526