  • 1. Data: 2009-01-25 21:26:35
    Temat: HP dv6353ca
    Od: m...@w...pl

    Po naciśnięciu power,laptop zapala diody,dvd zadziala, słychać przez
    chwilę
    szum wetylatora i to wszystko.Co 25 sek. ponawia te
    czynnosci.Uruchomi się
    za jakiś nieokreślony czas, najdłużej do 12 godzin.
    Prosze o pomoc.Dziekuje.

  • 2. Data: 2009-01-26 08:08:53
    Temat: Re: HP dv6353ca
    Od: Andrzej <d...@w...pl>

    On 25 Sty, 22:26, m...@w...pl wrote:
> [...]
    > szum  wetylatora i to wszystko.Co 25 sek. ponawia te
    > czynnosci.Uruchomi się
    > za jakiś nieokreślony czas, najdłużej do 12 godzin.

    uszkodzenie karty graficznej , naprawa przez wymianę układu lub
    wymianę płyty koszt do 400 do 1200zł

  • 3. Data: 2009-01-26 23:14:01
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    >Prosze o pomoc.

    czesto wystarczy przelutowac gpu, cena w okolicach stu kilkudziesieciu pln

  • 4. Data: 2009-01-27 11:23:26
    Od: Andrzej <d...@w...pl>

    On 27 Sty, 00:14, "tg" <a...@b...cpl> wrote:
    > Użytkownik <m...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:ac4de595-9580-4fb8-b611-ade02d5a61fc@
    z28g2000prd.googlegroups.com...

    > czesto wystarczy przelutowac gpu, cena w okolicach stu kilkudziesieciu pln

    Przelutowanie w formie ogrzania układu ciepłym powietrzem, poprawia
    przywieralność padów lutowniczych na kilkanaście dni. Najlepszym
    wyjściem jest podniesienie układu, postawienie kulek ołowianych i
    ponowne przylutowanie. Jest to operacja droga, ale opłacalna.

  • 5. Data: 2009-01-27 20:46:48
    Od: m...@w...pl

> [...]
    > wyjściem jest podniesienie układu, postawienie kulek ołowianych i
    > ponowne przylutowanie. Jest to operacja droga, ale opłacalna.

    Tak zrobie.
    Eksperyment przeprowadziłem wkładając laptopada do lodówki na około 30
    min ( sama bateria z lodówki nie pomogła ) - laptop włączył się od
    razu i działa 3 godz.