    From: "kk" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: HP1100 - Zbieg okoliczności ?
    Date: Fri, 11 Sep 2009 23:10:44 +0200

    Dostałem z dwóch różnych źródeł dwie drukarki laserowe HP1100.
    Po podłączeniu do komputera przez sprzętowy port LPT mają identyczne objawy.

    Mianowicie na lini PE - brak papieru występuje cały czas stan wysoki,
    mimo, że obydwie drukarki po załadowaniu papieru pokazują na ledach obecność
    papieru
    i obydwie prawidłowo drukują stronę autotestu.

    Uruchomiłem monitor LPT który pokazuje stan wysoki na PE.
    Gdy zwieram do masy linię PE na końcu kabla widać zmianę to na monitorze.
    Wnioskuję, że port i kabel są sprawne.
    Poza tym przez ten port programuję AVR-y bez problemów.

    Co mogę jeszcze zrobić zanim zacznę grzebać w elektronice drukarki ?

    Pozdr.