  • 1. Data: 2009-03-03 16:53:02
    Temat: HTC s 710
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    Witam

    Dostalem dzis to co w topicu:) jednakze mam dwa pytania .. gdzie w necie
    dostane oprogramowanie aby umozliwic komunikacje samrta z PC ?strona
    producenta biedna jest :(.... i drugie..wyczytalem gdzies, ze mozna
    podlaczyc do niego sluchawki,tylko nie widze zadnego ( poza usb ) wyjsciem
    na sluchawki ?... wiec gdzie je podlaczyc skoro tylko jest usb ?

    pozdrawiam

    CeZ__134

  • 2. Data: 2009-03-03 17:41:52
    Temat: Re: HTC s 710
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > wyczytalem gdzies, ze mozna
    > podlaczyc do niego sluchawki,tylko nie widze zadnego ( poza usb )
    wyjsciem
    > na sluchawki ?... wiec gdzie je podlaczyc skoro tylko jest usb ?

    No wlasnie do USB w tym przypadku.

    pozdrawiam, leszek

  • 3. Data: 2009-03-03 19:50:37
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    CeZ__134 pisze:
    > Witam
    >
    > Dostalem dzis to co w topicu:) jednakze mam dwa pytania .. gdzie w necie
    > dostane oprogramowanie aby umozliwic komunikacje samrta z PC
    raz active sync - ze strony microsoftu
    dwa sciagnij na htc program wm storage (uruchom) wtedy bedziesz miał
    zamiast htc - karte pamieci. ( o ile z automatu tak niejest)
    trzy jeśli masz wifi w domu, sciagnij na htc - mocha FTP (uruchom)
    bedziesz miał mozliwość grzebania w pamieci i na karcie przez klienta
    ftp (np total commander)

    PdaClub.pl źródłem informacji.

    ToMasz

  • 4. Data: 2009-03-03 21:05:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 3 Mar 2009 17:53:02 +0100, CeZ__134 napisał(a):

    > Dostalem dzis to co w topicu:) jednakze mam dwa pytania .. gdzie w necie
    > dostane oprogramowanie aby umozliwic komunikacje samrta z PC ?strona
    > producenta biedna jest :(.... i drugie..wyczytalem gdzies, ze mozna

    www.microsoft.com -> activesync.
    Albo Windows Vista

    > podlaczyc do niego sluchawki,tylko nie widze zadnego ( poza usb ) wyjsciem
    > na sluchawki ?... wiec gdzie je podlaczyc skoro tylko jest usb ?

    To usb pogania też słuchawki, są w pudełku. Albo trzeba kupić przejściówkę
    na normalne gniazdko.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 5. Data: 2009-03-03 21:18:15
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    Dzieki slicznie za pomoc :)

    pozdrawiam

    CeZ__134

  • 6. Data: 2009-03-04 13:05:27
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    CeZ__134 wrote:
    > Dostalem dzis to co w topicu:) jednakze mam dwa pytania .. gdzie w
    > necie dostane oprogramowanie aby umozliwic komunikacje samrta z PC
    > ?strona producenta biedna jest :(....

    System operacyjny jest Microsoft. Potrzebujesz więc... strony Microsoft.
    A ta do biednych nie należy. Ba - i jest po polsku. Ponieważ nie wiem
    jaki masz system operacyjny, trudno mi powiedzieć, jakiego oprogramowania
    potrzebuejsz: Active Sync, czy WMDC.

    > i drugie..wyczytalem gdzies, ze
    > mozna podlaczyc do niego sluchawki,tylko nie widze zadnego ( poza usb )
    > wyjsciem na sluchawki ?... wiec gdzie je podlaczyc skoro tylko jest usb

    To jest ExtUSB, a nie USB. Potrzebujesz firmowe słuchawki, albo
    przejściówkę.

    Jakub

  • 7. Data: 2009-03-04 17:36:52
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > podlaczyc do niego sluchawki,tylko nie widze zadnego ( poza usb ) wyjsciem
    > na sluchawki ?... wiec gdzie je podlaczyc skoro tylko jest usb ?

    Podlaczylem,ustawilem wi-fi dziala-znaczy sie jest polaczony z AP,ale.. po
    otwarciu explorera w telefonie wiesza sie i widze jedynie bialy ekran:( nie
    mam jak sprawdzic nawet jak wyglada polaczenie )..i jeszcze jedno.. jak
    sprawdzic jakie IP ma telefonik ?..
    i drugie .. niech mi ktos wyjasni bo juz durny jestem :)jak to mozliwe ze
    majac telefon ze szwajcarii,na moj nr dostaje emaile ze spamem szwajcarskim
    ?:)

    CeZ__134

  • 8. Data: 2009-03-04 18:19:23
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    CeZ__134 pisze:

    > Podlaczylem,ustawilem wi-fi dziala-znaczy sie jest polaczony z AP,
    wiec w AP sprawdź jaki dostaje IP. Tak wogóle jeśli chcesz korzystac z
    mochaFTP to sugeruje nadać Twojemu HTC stały numer IP, bo za każdym
    razem bedziesz musiał go sprawdzać.

    > ale.. po
    > otwarciu explorera w telefonie wiesza sie i widze jedynie bialy ekran:(

    włóż polską karte sim, która umożliwia korzystanie z gprs i sprawdż czy
    też będą problemy

    > i drugie .. niech mi ktos wyjasni bo juz durny jestem :)jak to mozliwe ze
    > majac telefon ze szwajcarii,na moj nr dostaje emaile ze spamem szwajcarskim

    Za duży skrót myślowy. jak masz twój szwajcarski telefon jesteś w
    szwajcarii i masz Twoją szwajcarską karte, to spam masz dostawac po
    rumuńsku?

    ToMasz

  • 9. Data: 2009-03-04 19:14:36
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    "CeZ__134", dnia 03-03-2009 o godzinie 17:53:02 w wiadomości
    <news:gojn97$d8s$1@news.onet.pl> napisał/a:

    > Witam
    >
    > Dostalem dzis to co w topicu:) jednakze mam dwa pytania .. gdzie w necie
    > dostane oprogramowanie aby umozliwic komunikacje samrta z PC ?

    Active Sync plus wtyczka WinCE do Total Commandera:
    http://totalcmd.pl/download/wfx/ext/WinCE IMHO nie ma nic lepszego

    --
    Tomek C. tomciu|at|post.pl GG: 356802
    "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"

  • 10. Data: 2009-03-04 19:42:18
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Tomek C pisze:
> [...]

    zakładamy ze masz windowsa

    > Active Sync plus wtyczka WinCE do Total Commandera:
    > http://totalcmd.pl/download/wfx/ext/WinCE IMHO nie ma nic lepszego

    tylko ze totalcmd kosztuje 139zł netto (teraz wszyscy buchnęli śmiechem
    - kto ma TC zarejestrowane na siebie) Sam moge potwierdizc ze TC jest
    best, ale poco do zabicia muchy używac armaty. Bo wygodna? na taki
    argument nic nie poradze...

    ToMasz