-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.gigane
ws.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!q15g2000yqj.googlegroups.com!not-f
or-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Hamulce w deszczu
Date: Thu, 22 Apr 2010 10:19:09 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 17
Message-ID: <a...@q...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 85.222.56.88
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1271956750 9222 127.0.0.1 (22 Apr 2010 17:19:10 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Apr 2010 17:19:10 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: q15g2000yqj.googlegroups.com; posting-host=85.222.56.88;
posting-account=XuWEoQoAAACIySalknB1x1etbfJ6SZd3
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.9) Gecko/20100401
Ubuntu/9.10 (karmic) Firefox/3.5.9,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:621285
[ ukryj nagłówki ]Witam,
już od jakiegoś czasu się zastanawiam ale nie mogę sobie tego jakoś
wytłumaczyć. Od czego zależy to, że podczas jazdy w intensywnym
deszczu klamka hamulca stawia już opór na samym początku, gdzie bez
deszczu 1/3 ruchu nie powoduje prawie żadnej reakcji hamulca i zapada
się bez oporu. Można by to tłumaczyć poduszką wodną na tarczy ale
nawet po dłuższym hamowaniu i odpuszczeniu jest to samo.
Jak ktoś wie to niech wytłumaczy mi jak chłopu na miedzy.
Dzięki.
--
Artur
ZZR 1200
Następne wpisy z tego wątku
- 22.04.10 18:09 Michał V-R
- 22.04.10 19:42 KJ Siła Słów
- 23.04.10 07:56 AZ
- 23.04.10 08:22 Kamil Nowak 'Amil
- 23.04.10 08:41 KJ Siła Słów
- 23.04.10 08:49 kakmar
- 23.04.10 10:45 grzech
- 23.04.10 11:07 AZ
- 23.04.10 12:25 doktorski
Najnowsze wątki z tej grupy
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
- Faschysm w Niemczech
- Młotokros
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=